8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    buxx

screenshots verdwijnen weer van desktop

Als ik een screenshot mbv SHIFT + APPLETJE + 4 maak en dus een selctie maak van wat ik wil capturen, verschijnt ie sinds kort wel de desktop, maar verdwijnt daarna net zo hard weer.
    Afbeelding 1 gaat vaak nog goed, 2 daarentegen niet.

Daarnast is het ook altijd zo dat de desktop pas rebuild nadet ik iets heb geselecteerd of even een icoontje versleep. Dan zie ik pas wijzigingen op de desktop.

Iemand een idee?

Bijdrager
    sedikit

Snel SnapNDrag gratis downloaden. Is het simpelste, overzichtelijkste en handigste mscreenshotprogramma: http://www.yellowmug.com/

Bijdrager
    Jello

Ik heb dat probleem ook….
    gewoon het venster waar je net een Screentje van nam nog laten staan …
    en dan pas naar het bureaublad kijken ofzo …

bij mij verdwijnen de bestanden steeds als ik een screenshot neem, en dat dat venster onmiddelijk erna sluit of minimaliseer…

Bijdrager
    sybian

raar. even je volumebevoegdheden herstellen misschien?
    (programma’s > schijfhulpprogramma > je harde schijf selecteren (met jouw eigen gekozen naam) > herstel volumebevoegdheden)

Bijdrager
    JobKuipers

Heb datzelfde probleem hier ook, en dacht ook aan herstellen van bevoegdheden en cron-scripts, maar dat geen oplossing voor het probleem. Wat ik ondervind is dat je niets aan je scherm moet veranderen nadat je je schermafbeelding hebt gemaakt. Pas als je screenshot op je bureaublad verschijnt weer iets veranderen, anders gaat het mis en verdwijnt je screenshot net zo hard als dat hij kwam. Weet niet waar dit door veroorzaakt wordt, maar even rustig wachten na een screenshotje is de enige oplossing die ik heb kunnen vinden.

Groet,
    Job

Bijdrager
    Jello
    ”JobKuipers”

Heb datzelfde probleem hier ook, en dacht ook aan herstellen van bevoegdheden en cron-scripts, maar dat geen oplossing voor het probleem. Wat ik ondervind is dat je niets aan je scherm moet veranderen nadat je je schermafbeelding hebt gemaakt. Pas als je screenshot op je bureaublad verschijnt weer iets veranderen, anders gaat het mis en verdwijnt je screenshot net zo hard als dat hij kwam. Weet niet waar dit door veroorzaakt wordt, maar even rustig wachten na een screenshotje is de enige oplossing die ik heb kunnen vinden.

Groet,
    Job

zoals ik ook melde…
    w8ten helpt…

Bijdrager
    JobKuipers
    ”Jello”

zoals ik ook melde…
    w8ten helpt…

Sorry Jello, te snel door de antwoorden gelopen en meteen op reageer geklikt, jij had inderdaad dezelfde oplossing al aangedragen.

Fijn weekend,

Groet,
    Job

Bijdrager
    Jello
    ”JobKuipers”
    ”Jello”

zoals ik ook melde…
    w8ten helpt…

Sorry Jello, te snel door de antwoorden gelopen en meteen op reageer geklikt, jij had inderdaad dezelfde oplossing al aangedragen.

Fijn weekend,

Groet,
    Job

ook een fijn weekend…
    nog 14 dagen en tiger is er…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.