11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Germen

Screenshots Leopard

Thinksecret heeft weer nieuwe screenshots van Leopard gepost. http://www.thinksecret.com/archives/leopard9a466/
    Altijd leuk dacht ik

Bijdrager
    IT-Pro

Juist ja, waarna de site vervolgens direct door iedereen bezocht wordt en het laden een eeuwigheid duurt…. Hoewel dat deze keer nog meevalt, maar de vorige keer was het echt dramatisch traag.

Edit:

Screenshots zien er nice uit. Er is alleen 1 ding wat mij nog niet duidelijk is: Hoe kan je in de nieuwe 3D dock zien welke applicatie actief is? Ik zie in de screenshots van ThinkSecret geen indicator of iets dergelijks namelijk.

Bijdrager
    DoubleD

Er is alleen 1 ding wat mij nog niet duidelijk is: Hoe kan je in de nieuwe 3D dock zien welke applicatie actief is?

ik denk dat ze daarvoor het witte pareltje onder applicatie hebben voorzien… op anders screenshots zag ik meer van die pareltjes namelijk… :)

Bijdrager
    Carel A.

Nu begrijp ik de wat vreemde Desktopfoto (die met die grassprietjes) die Apple gebruikte bij de WWDC ook. De druppels op de blaadjes komen terug in de Dock. De gebogen grassprieten zijn de stacks.
    Wat zijn ze toch weer lekker bezig:)

BTW: Thinksecret loopt wel erg traag…

Bijdrager
    IT-Pro
    ”DoubleD”

Er is alleen 1 ding wat mij nog niet duidelijk is: Hoe kan je in de nieuwe 3D dock zien welke applicatie actief is?

ik denk dat ze daarvoor het witte pareltje onder applicatie hebben voorzien… op anders screenshots zag ik meer van die pareltjes namelijk… :)

Dus toch? Ik heb dat ‘pareltje’ ook gezien, maar ik dacht dat dat de reflectie was van een regendruppel op de achtergrond.

Bijdrager
    KarelWillem

Thinksecret doet zelfs helemaal niets meer op het moment.

Dat is jullie schuld! :P

Bijdrager
    benj1989

:(

Bijdrager
    FAS

:)

Bijdrager
    FAS

:)

Bijdrager
    jpeeters
    Bijdrager
    Nikita

Nou, als ik dat zo zie vind ik die nieuwe half-doorzichtige menubalk en dat “3D dock” écht spuuglelijk :sealed: Hopelijk kan je op z’n minst die menubalk weer terugzetten naar de ‘Tiger versie’…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.