13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

screensaver

Goeie morgen samen,

Ik wil graag de foto’s die in mijn Photos programma zitten gebruiken als screensaver.

Dat lukt me niet meer ( is vroeger wel gelukt)

Ik begrijp niet hoe het komt dat ik in de voorkeuren van desktop en screensaver, als ik de dropdown open, daar geen optie meer is om photo’s te selecteren? En via een folder kiezen daar lukt ook niet

Hoe kan ik dit oplossen aub ?

bedankt

Bijdrager
    prenkema

Kies Photo Wall

Bijdrager
    Johnyw

<p class=”cite”>prenkema op 29 juli 2020 om 11:12</p>
    Kies Photo Wall

OK, en waar zie ik dat “photo Wall”?

Bijdrager
    Johnyw

Ah ja, maar dan is het de bedoeling dat ik een folder kies waar al mijn foto’s in staan die op Photos te zien zijn en die folder vind ik niet ?

Bijdrager
    KarelWillem

Als ik dat doe, en de map afbeeldingen kies (waar mijn Photos bibliotheek staat) dan geeft Schermbeveiliging aan dat er “Geen foto’s” zijn.

• Deze reactie is gewijzigd 4 dagen, 12 uren geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    Johnyw

Dat is toch te gek voor woorden dat ik die “masters”  map niet kan vinden waar photos de beelden opslaat! ?

Bijdrager
    KarelWillem

De bibliotheek van Photos staat in de map Afbeeldingen toch?

Wat verder niet wegneemt dat Schermbeveiliging daar geen foto’s uit kan lezen(?)

Bijdrager
    Kwadraatje

Is in Foto’s -> Voorkeuren -> Algemeen de juiste locatie van de foto-bibliotheek geselecteerd?

Bijdrager
    Johnyw

@Kwadraatje Dit was de gouden tip, werkt nu weer naar wens. Bedankt

Bijdrager
    KarelWillem

Foto’s op de externe harddisk. Photos gewoon werkend zoals je zou verwachten.

Maar géén foto’s via diezelfde map in Schermbeveiliging (niet dat ik dat zou gebruiken, maar het gaat even om het principe .:) ).

Bijdrager
    Kwadraatje

Klik eens op “Gebruik als systeemfotobibliotheek”.

Bijdrager
    KarelWillem

Lol.

Subtiel knopje, waarvan ik dacht dat het een ‘mededeling was’, en geen knop.

That did the trick.

Nu heb ik tenminste pas ècht de keus om geen foto-schermbeveiliging te kiezen.

Bijdrager
    Kwadraatje

Vandaar dat ik geen dark mode gebruik. 😉

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.