5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Ketaru

Screensaver veranderen kan niet

Ik had de screensaver op staan waarbij die album art van itunes te zien is. Dit staat standaard op 5 rijen. Ik wou eens zien hoe dit uitzag bij 8 rijen. Dat ging nog goed. Toen keek ik bij 2 rijen en toen begonnen de problemen. Eerst hangt systeemvoorkeuren vast. Dan komt er een kadertje en kan ik een rapport naar apple sturen en opnieuw proberen. Ik klik op opnieuw proberen en dan heb ik nog tweemaal hetzelfde aan de hand.
    Dus bij de derde keer kan ik opnieuw kiezen uit de lijst, maar er veranderd daadwerkelijk niets komt er nog bij dat ik mijn achtergrondafbeelding ook niet meer kan wijzigen. Hij vraagt wel bij die derde keer als ik systeemvoorkeuren afsluit in het Engels dat er nieuwe instellingen zijn voor deze applicatie en dan kan ik kiezen of ik de nieuwe of de oude instellingen wil hebben. Ik heb beide al geprobeerd niets helpt.
    Bij mijn andere accounts kan ik wel nog veranderen maar daar probeer ik niet om itunes album art op 2 rijen te laten zien.
    Misschien kan mijn probleem opgelost worden door systeemherstel zoals dat in windows heet. ik weet wel niet of dit in OS X bestaat.

Zo dat was een hele boterham, ik hoop dat jullie een oplossing vinden voor mijn probleem.[/b]

Inactief
    Anoniem

Zoek met Spotlight met de termen “screensaver plist”… de dingen die je vindt gooi je in de prullenmand.

Bijdrager
    Ketaru

het is gelukt dank u.
    Is dit een fout van OS X of zo, maar dat maakt niet uit. Het voornaamste is dat het opgelost is.

Bijdrager
    Ketaru

het is gelukt dank u.
    Is dit een fout van OS X of zo, maar dat maakt niet uit. Het voornaamste is dat het opgelost is.

Inactief
    Anoniem

Een .plist is een voorkeursbestand, soms kunnen die beschadigd raken… er worden immers de hele tijd dingen in veranderd. Als je het weggooit maakt OSX gewoon een vers bestand aan, probleem opgelost.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.