11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Ramy

Screensaver tijdens film Front Row

Hi,

Gisteren had ik dat de screensaver na een kwartiertje aanging terwijl ik via Front Row een film aan het kijken was. Als het goed is hoort dit niet, toch? Moest hierna dus Front Row afsluiten, screensaver op “nooit” zetten, en daarna weer Front Row openen. Nogal vervelend. ik weet eigenlijk niet of de screensaver ook wordt geactiveerd in Plex, ik had geen zin om het te proberen, en daarna Plex ook te moeten afsluiten om de screensaver op nooit te zetten.

Weet iemand hoe dit komt? Ik heb al vaker films via Front Row/Plex gekeken terwijl ik een screensaver had ingesteld, maar toen ging ie tijdens de film niet aan…

Bijdrager
    Svenv

In instellingen van Front Row schermbeveiliging op “uit” zetten.;)

Bijdrager
    Bor

Dat is toch de fotoscreensaver in Front Row? Niet de gewone?

Bijdrager
    Svenv

Weer iets nieuws bijgeleerd dan :)

Bijdrager
    Bor

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat wel zo. Kan iemand het even checken?

Bijdrager
    Yaris

De screensaver helemaal uitschakelen is de enige mogelijkheid om te voorkomen dat hij actief wordt tijdens een film in Front Row.

Gebruik anders Caffeine om je Mac wakker te houden.

Bijdrager
    iNaffer

Dat progamma is handig:D, als ik youtube zit te kijken valt mijn mac ook wel eens in slaapstand. Dat is wel eens vervelend :S

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    ”Yaris”

De screensaver helemaal uitschakelen is de enige mogelijkheid om te voorkomen dat hij actief wordt tijdens een film in Front Row.

Ik heb van de week verschillende uren achter elkaar met Front Row films zitten kijken op m’n MacBook, zonder de screensaver gezien te hebben — terwijl de computer normaal (als Front Row niet actief is) na iets van 5 minuten in screensaver-stand springt. In de instellingen van Front Row staat volgens mij ingesteld dat hij de screensaver uit moet zetten, en dat stond standaard al zo voor zover ik weet …

Bijdrager
    Svenv

Bij mij stond dat standaard “aan”, maar volgens Bor is dit een foto-screensaver van Front Row zelf?

Bijdrager
    Ramy

Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik zal eens in de instellingen kijken. Thanks.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    ”Svenitos”

Bij mij stond dat standaard “aan”, maar volgens Bor is dit een foto-screensaver van Front Row zelf?

Je hebt gelijk, dat stond het bij mij ook (zag ik vanochtend) — ik herinnerde het me eerder verkeerd. Maar: ik heb het toen uitgezet en daarna hebben we een uur DVD zitten kijken zonder last te hebben van de screensaver … Wat er dus bij Ramy aan de hand is snap ik even niet zo goed, want de stand van die instelling lijkt geen verschil te maken voor zover ik kan zien.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.