4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    MDF

Screensaver maken (FLV naar SWF ?)

Ik ben bezig met een screensaver (voor windows:mrgreen: ) aan het maken op een Mac.
    Mag geen screensaver zijn waarvoor eerst QuickTime op de PC moet worden geïnstalleerd. Het moet dienen voor mijn werk (1.500 gebruikers), en hiervoor QuickTime op iedere PC installeren is helaas niet mogelijk…

Om speciale visuele effecten te maken wil ik het programma Pulpmotion Advanced gebruiken. http://www.aquafadas.com/newsite2/.
    Héél fijn programma trouwens om mee te werken, maar dit programma kan enkel screensavers voor Mac maken.

Wél kan ik het project exporteren naar een QT Movie bestand. En via QuickTime Pro kan ik van het MOV bestand een Flash FLV bestand maken.

Maar het conversieprogramma in Windows heeft een SWF bestand nodig om hiervan een screensaver te maken. Hij accepteert geen FLV.
    Hoe kan ik van een FLV bestand een SWF maken? Is dat wel mogelijk ?

Ik heb helaas geen kennis van Flash en hoe het nu precies zit met al deze bestandsformaten…

Andere suggesties zijn welkom !

Bedankt alvast.

Bijdrager
    fuen

Kun je niet een simpele exe maken die de flv fullscreen runt? Een exe kun je namelijk lief renamen naar scr, en dan is ’t opeens een screensaver. Zomaar een idee hoor. FLV naar swf moet volgensmij ook geen probleem zijn. Zijn daar niet ook honderd kant-en-klare (windows) tooltjes voor?

Bijdrager
    MDF

Kun je niet een simpele exe maken die de flv fullscreen runt? Een exe kun je namelijk lief renamen naar scr, en dan is ’t opeens een screensave

Kan dat? En hoe doe ik dat ? :mrgreen:

Bijdrager
    EL Mystica

vroeger stond er op ultrashock.com een tool hoog aangeschreven daarvoor …

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.