10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Tomas93

Screenprotector of hoesje op nieuwe Apple watch 4?

Beste,

Ik ben van plan om de Apple Watch 4 te kopen, echter vroeg ik me af of er mensen zijn die iets van screenprotectors of hoesjes ofzoiets adviseren voor het scherm?

Ik heb op dit moment al een aantal jaar de Apple Watch 1, maar inmiddels zitten er aardig wat krassen op. Dit zou ik graag bij mijn nieuwe watch voorkomen.

Hebben jullie advies?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    RoyB

Karakter van het horloge na verloop van tijd:)

Bijdrager
    Shmoo

In de kelder gaan zitten en de deur op slot doen.

Bijdrager
    Moriarty

Ik heb op mijn oude Apple Watch 1 ooit eens een screenprotector laten plaatsen.

Was hopeloos, door de welving van het glas bleef die voor geen meter zitten.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Het is een gebruiksvoorwerp. Als je een horloge voor het leven wilt koop een Rolex. Die kan je zelfs na 40 jaar gebruik nog terugsturen voor een opknapbeurt. Kost wat maar is best de moeite waard, aangezien het horloge zijn waarde behoudt. Voor een Apple watch geldt dat niet.

Bijdrager
    Shmoo

En hoe zit dat dan met iPhones. Zijn dat ineens geen gebruiksvoorwerpen? 😲

Bijdrager
    EagerB0bNerd

iPhone ook. Misschien door de vorm wat meer geschikt voor een hoesje of screenprotector dan een horloge, maar zeker ook beperkt in levensverwachting.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@EagerBobNerd,

De Rolex opknapbeurt kostte 800 euro en het glas was niet eens meer leverbaar…

dus een Rolex voor het “leven” valt wel tegen, scheelt wel een hoop upadate’s maar geen weerbericht  als wijzerplaat.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

@joopjoopjoop: vreemd verhaal “glas niet meer leverbaar” . Dit is prijsopgave voor horloge van +/- 40 jaar oud, die het overigens nog steeds doet maar waarvan het pushpinnetje van de band niet meer helemaal goed is:

Geachte heer XXXXX

Hartelijk dank voor het ons toevertrouwen van de reparatie aan uw Rolex horloge. Onze horlogemaker heeft het horloge technisch onderzocht en heeft een analyse gemaakt van de nodige reparatie. Hierbij treft u de prijsopgave aan voor reparatienummer 24407H

Revisie € 630 – diverse uurwerk onderdelen € 125,00 – sluiting € 126,00 – kroon € 42,00 – tube € 11,00.

Na uw akkoord bedraagt de levertijd ongeveer 8 weken. Ja Nee O O

Totaal prijs € 934,00

Dus 800 euro klopt precies want “sluiting” is de sluiting van de band.

Hoop geld maar bedenk wel dat je horloge weer echt NIEUW is. En geen weerberichten of “notifications” inderdaad maar dat is juist een voordeel. Ieder zijn ding natuurlijk…

Bijdrager
    RoyB

Ik denk niet dat de topicstarter veel heeft aan een oplapbeurt van een Rolex. Uhm om even ontopic te gaan er is genoeg verkrijgbaar maar een screenprotector ziet er na mijn mening niet bepaald sexy uit op een Apple Watch om nog maar over een hoesje te zwijgen. Mocht je hem in de bouw of iets in die richting gaan gebruiken dat lijkt me de juiste bescherming me wel aan te raden. Maar als u niet ‘vies’ werk doet zal ik hem lekker naked gaan dragen alsof het een sierraad is;)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.