7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jbos

screenprotector macbook pro

Hallo

ik heb een screenprotector gekocht voor me macbook pro tegen de reflectie, dit is er één dit je volledig op je beeldscherm plakt. nu is dit helaas al de 2e die ik heb besteld omdat het me niet lukten om de screenprotector zonder bubbels en vuiltjes te plakken.
    Zelfs na dat ik me scherm helemaal schoon gepoetst had en volgens mij stof vrij had gemaakt. dus om me zelf nu weer een uur aan frustratie te besparen vroeg ik me af of iemand een bedrijf kent die hem er op kan plakken in de buurt van Utrecht.

jeroen

Bijdrager
    SunKeeper

Wat ga je er dan in hemelsnaam mee doen? Het riool uitgraven?

Edit: sorry, het is om reflectie te voorkomen. Eigenlijk is de vraag ook niet echt gewaardeerd, je mag geen diensten aanvragen op dit forum. Excuus.

http://www.onemorething.nl/huisregels

Bijdrager
    A.M.Dekker
    SunKeeper op 10 januari 2014

Wat ga je er dan in hemelsnaam mee doen? Het riool uitgraven?

Edit: sorry, het is om reflectie te voorkomen. Eigenlijk is de vraag ook niet echt gewaardeerd, je mag geen diensten aanvragen op dit forum. Excuus.

http://www.onemorething.nl/huisregels

Hij vraagt toch helemaal niet om een dienst? Hij vraag of wij een bedrijf kennen dat zijn screenprotector op z’n MacBook kan plakken.

Bijdrager
    Niels

Plan gewoon een bezoekje aan de Apple Store in Amsterdam, is vanaf Utrecht (met het OV) een uurtje reistijd op en neer. Daar plakken ze m direct voor je op en gaat het niet goed, dan pakken ze gewoon een nieuwe voor je.

Bijdrager
    Anszje
    NielsDam op 11 januari 2014

Plan gewoon een bezoekje aan de Apple Store in Amsterdam, is vanaf Utrecht (met het OV) een uurtje reistijd op en neer. Daar plakken ze m direct voor je op en gaat het niet goed, dan pakken ze gewoon een nieuwe voor je.

Nope, ten eerste mogen de medewerkers eigenlijk geen screenprotectors plakken maar sommige doen het wel heb ik begrepen van diegene die mijn screenprotector plakte maar als hun leidinggevende het ziet krijgen ze er iets over te horen. Daarnaast plakken ze alleen de screenprotectors die ze zelf verkopen in de winkel en die zijn er alleen voor de iPhone en iPod.

Bijdrager
    Jbos

het punt is ik heb er zelf al een besteld en thuis liggen, het lijkt mij sterk dat ze hem er dan voor mij op gaan plakken.

Bijdrager
    Jbos

oke deze screenprotector heeft het ook niet gehaald, heeft iemand nog tips want ben de weerspiegeling van het scherm een beetje zat aan het worden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.