11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    J.R.D

Screenprotector iPhone tip!

Er is nu tijdelijk een actie van Steathguards. Een gratis full body protector voor alleen de verzendkosten. Normaal 15 dollar nu gratis. Ik heb er net een besteld, het leek me handig om jullie ook op de hoogte te stellen.

http://www.stealthguards.com

P.S. Dit is niet bedoeld als spam, meer als handige tip!

Bijdrager
    Lexis

Past beter in de Centraal Aanbiedingen topic in de Louge. En lol, hij staat in iPad hardware…

Centraal aanbieding topic

Bijdrager
    wjend

iPhone of iPad screenprotector?

Bijdrager
    Maced.2

Reeds al besteld op 12 augustus…is reeds onderweg voor € 2.85:crazy:

@wandersiemers
    En het is een Apple iPhone 4 Full Body Protection.

Bijdrager
    Thoomas

Je betaalt nog wel $2,85 verzendkosten, zoals Maced.2 al zei. Let er ook op dat ze er ‘maar’ 2000 gratis weggeven, ben je te laat, heb je pech. Het is inderdaad een leuke actie, maar niet echt bijzonder. Voor 5 cent goedkoper heb je een screenprotector die naast de voor- en achterkant, ook nog de zijkanten beschermd. Je betaalt $ 2.80, zonder speciale actie. Voordeel bij Stealth Guards is wel dat je levenslange garantie hebt. Voor wie geinteresseerd is in de andere oplossing:
    Screenprotector: klik ($1.20)
    Bescherming achterkant + zijkant: klik ($1.59)

Zelf heb ik de laatstgenoemde (bescherming achterkant + zijkant) vandaag via de post binnengekregen, en ziet er perfect uit. Ik moet alleen nog de iPhone 4 zelf nog binnenkrijgen.
    Het is eigenlijk precies hetzelfde als de Vinyl iPhone 4-sticker van laptat.nl, alleen dan doorzichtig en een stuk goedkoper. Ook de uitsnedes zijn helemaal perfect (net zoals bij die laptat-sticker). En je krijg er ook nog een leuke bescherming voor de achterkant bij. De screenprotector heb ik toch niet nodig, verpest alleen maar het mooie scherm.

EDIT: Nou wordt ie mooi, het blijkt dat je bij die “Full Body Protection” van Stealth Guards, helemaal geen zijkant-bescherming zit. Je hebt dus alleen stickers voor de voor- en achterkant, matig zeg.

Bijdrager
    Maced.2

echt waar he…niet eens full body dus voor € 2.85:nerd:

Bijdrager
    J.R.D

Het is nog altijd dollar en je hebt levenslange garantie.

Lifetime Warranty
    We standby the quality of our products and offer a lifetime warranty on all of our products. Whether you had trouble installing it on your device or your Stealth Guard is fading, peeling, or coming off, we can send you a replacement for a nominal $3.95 shipping fee.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Leuke tip.

Bijdrager
    J.R.D

Voor die actie heb je de banner nodig. Zie jij die ergens in mijn 1e bericht?

Al dat wantrouwige gedoe ook…

Update: Snel je post veranderen waffle…

Bijdrager
    recoiller

Goede tip, heb het ook besteld.. Dank je..

Bijdrager
    iCom

Ik was er nog bij toen de actie nog ‘maar’ 250 ‘gratis’ protectors weggaf…

Meteen besteld, en de mijne hangt nu al geruime tijd op m’n iPhone 4! Ben erg tevreden van de kwaliteit van het materiaal: geen orange peel gevoel waar ik wat schrik voor had.

Er zijn wel wat puntjes die volgens mij beter konden. De camera cut-out was een pain-in-the-ass om te verwijderen! Ik moest nog aardig trekken om het los te krijgen van het papier. Daarnaast is ook de grote niet 100% optimaal, er zijn langs de hoekjes wat mm’s die niet geheel bedekken maar da’s te verwaarlozen.

Al bij al ben ik wel een aardig tevreden gebruiker van die Stealthguards, maar ik zou er nooit de 14,99$ voor betalen. Ik ga wel proberen nu nog eens een tweede setje te bemachtigen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.