14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    iOchem

Screenprotector iPhone 4S

Beste OMT-ers
    Ik heb net als vele andere een iPhone 4S besteld, ik wil natuurlijk niet dat er krassen op komen maar het design moet ook niet “verpest” worden. Mijn oog is gevallen op een BodyGuardz screenprotector voor de voor én achterkant. Hier zijn 2 versies van; een met vloeistof en een zonder vloeistof, qua prijs maakt het bijna niets uit, maar wat is nou ‘beter’?

Alvast bedankt:lol:!

Bijdrager
    TRML

Niets erop is het mooist, je kan ook gewoon voorzichtig zijn. Het is gehard glas, als je hem niet samen met je sleutels in je broekzak doet gebeurt er niets mee

Bijdrager
    iOchem

@TRML jaa dat kan natuurlijk ook:razz: en ik doe sowieso gaan sleutels en een iPhone samenxd

Bijdrager
    vanquish

Ik heb de (natte) BodyGuardz incl de antenne strip nu bijna een jaar vol tevredenheid in gebruik.
    En 99 % van de mensen valt het niet op, en om eerlijk te zijn.
    Mijzelf stort het niet…

Bijdrager
    wjend

Mij ‘stort’ het wel. De randjes worden ranzig enzovoort. Na een paar maanden geen lol meer aan.

Bijdrager
    vanquish

Bij mij zijn de randen nog perfect….. geen oortje of niks te herkennen.
    En ook nog schoon…. terwijl mijn gsm toch met alles meegaat

Bijdrager
    1984

BookBook for iPhone
    Beschermt ook tegen diefstal…..deze zullen ze niet zo vlug meenemen.

Bijdrager
    iOchem

Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik dan voor een fatsoenlijke sleeve ga:lol:

Bijdrager
    bjorngra

Ik heb een jaar de 4 gehad zonder iets eromheen. Krasvrij verkocht. Natuurlijk in een lege broekzak. Ik ga nu voor deze: Switch Easy Nude

Bijdrager
    wietje

ja ik ga ook die kopen maar dan de volledig transparante versie. Passen die ook op de iPhone 4S?
    Ik heb ook gezien dat er 2 screen protectors bijzitten. zijn dit goede of zou ik de Power Support HD-anti-reflectiefilmset er nog moeten bij kopen als ik top kwaliteit wil en geen verlies van beeldscherm wil?

Bijdrager
    iOchem

Ik ga waarschijnlijk voor een Freitag F24 of een Sena ultraslim

Bijdrager
    Ro_Datsun

Ik twijfel tussen de ‘Cygnett Aviator’ en ‘Griffin Reveal’.. De hoesjes van de 4 gaan toch gewoon op de 4S?

Bijdrager
    Swisi

Ik heb de Griffin Reveal Etch binnengehaald, hopelijk past hij voor de 4S.

Bijdrager
    iOchem

@Ro_Datson dat ligt eraan want de volumeknoppen zitten ietsjes omlaag…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.