14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Chorro

Screenprotector iPhone 4

Hallo,

Op aanraden van Mac Daddy hier maar even een topic over geopend. Ik ben opzoek naar een screenprotector die de kwaliteit van het Retina display in geen mogelijkheid beinvloed (qua helderheid en scherpte) en die de metalen rand ook beschermd, om de deathgrip tegen te gaan. Ook mag deze screenprotector in principe niet zomaar loslaten o.i.d.

Is de BodyGuardz daar een goede oplossing voor? Iemand ervaring daarmee?

Bijdrager
    stavos

Hier staat algemene info die handig kan zijn. En hier zelfs specifiekere info.

mars op 06 september 2009

Ik gebruik Bodyguardz (www.bodyguardz.com). Als je het goed opbrengt, is het bijna niet te zien en hij past gewoon in je dock, en dat lukt niet met een hardcase. Bijkomend voordeel is ook dat het allemaal wat stroever aanvoelt en het touchscreen werkt gewoon goed.

Trat op 22 december 2010

Ik raad iedereen een Bodyguardz aan voor op zijn idevice. Ik heb nog geen iPad (wacht lekker op de iPad 2) maar ik zet dat ding niet eens aan voordat er een screenprotector op zit (heb hem ook op mijn iPhone 4). In 5 minuten heb je hem erop en ik vind het veel fijner dan direct het glas aanraken. Het spiegelt ook minder. Voor mij niks anders!

iKevin op 21 oktober 2010

Ik maak gebruik van BodyGuardz. Heb deze op de voor en achterkant zitten en werkt perfect. Direct nadat ik de sticker die op de iPhone zat had verwijderd, heb ik dit erop geplakt. Het wachten is even vervelend, maar ik heb er geen krasjes op zitten en hoef er niet zo obsessief voorzichtig mee te doen. Hoesje gebruik ik niet, want ik ga regelmatig hardlopen en dan doe ik m\’n iPhone in zo\’n band voor om m\’n arm en dat kan niet met zo\’n hoesje.

Bijdrager
    Sascha

Ik gebruik geen protectors. Dat is nergens voor nodig.

Bijdrager
    hansiedejong

Ik zou zelf nooit aan die troep beginnen, leidt alleen maar tot problemen als bubbeltjes enz. die de kwaliteit juist verminderen. Ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt (iPhone 2G, 3GS, 4, iPad). Ik zou zeggen: Nee.

Bijdrager
    eiko

je loopt rond met een scherm vol krassen om krassen op je scherm te voorkomen, die als je er een beetje normaal mee om gaat nooit op komen

(heb ook geen krassen op m’n iphone 3g, iphone 4 en ipad)

Bijdrager
    eh801

Ik zelf gebruik BodyGuard met die vloeistof. Werkte perfect bij, geen bubbeltjes.
    Ziet er mooi uit, vind ik zelf.

Bijdrager
    Lauwrence

Nope, gebruik ook niks. Mijn vorige 3GS ook niet, is zonder krassen ook weer weggegaan.

Bijdrager
    Ewout

Je wilt je wapenen tegen een spookfenomeen genaamd Deathgrip terwijl volgens mij niemand er echt last van heeft. Let wel, visueel is niet hetzelfde als een echt praktijk probleem.

Bijdrager
    KingAchille

Invisible Shield op alle iPhones, iPods en iPads hier. Super product en je kan er alles mee doen wat je wil!

Bijdrager
    eiko

noem op :crazy:

Bijdrager
    KingAchille

Krassen met sleutels, munten, water, stof,… Het kan tegen alles:)

Bijdrager
    Ostinato

Een stuk lelijk plastic op je ultrastrakke glazen designtelefoon, ik zal het nooit begrijpen. Koop dan een Galaxy of zo, dan krijg je meteen echt plastic.

Bijdrager
    Kokkie.
    Ostinato op 11 januari 2011

Een stuk lelijk plastic op je ultrastrakke glazen designtelefoon, ik zal het nooit begrijpen. Koop dan een Galaxy of zo, dan krijg je meteen echt plastic.

Ach god weer een persoon die een iP4 heeft voor zijn status. Tuurlijk de iPhone 4 met een glazen front en back heeft geen last van krassen etc. Zo’n Galaxy is wel aardig hufterproof ivm de iP4. Heb hem nm zelf ook een tijdje gehad. Dat bla bla design van de iP4 heeft ook zijn nadelen. Niet iedereen gaat super voorzichtig met zijn/haar iP4 om (het blijft een gebruiksvoorwerp). Ik heb een Bodyguardz achter en op de zijkanten. De Bodyguardz ziet er al aardig gehavend uit dus hij heeft zijn nut al voor mij bewezen. Op de voorkant heb ik een SGP Steinheil SP zitten. De SGP is flinterdun en kristalhelder:)

Bijdrager
    Ostinato

Ehm ik heb een 3G, zonder protector en zonder krassen.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.