12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    CMD-Z

Screenprotector iPhone 12 pro?

Hi allen!

Ben benieuwd, gebruiken jullie screenprotectors op jullie iphones? Denken jullie dat dit noodzakelijk is? Ook met de nieuwe 12 pro met ceramic glass?

Ik heb een haat / liefde relatie met screenrprotectors gehad altijd (alhoewel ik ze al een tijd niet meer gebruikt heb). Het maakt de user experience toch minder vind ik…..

Benieuwd naar jullie tips/meningen!

Bijdrager
    GoeieDag

Nee.

Nee!

Heb geen 12.

Sleutelbeheerder
    Night

Lekker bezig, @Goeiedag. Ik vraag me serieus af of TS baat heeft bij zo’n antwoord.

Hoewel ceramic glass inderdaad een hele vooruitgang is, en het glas van de iPhone bij een val nog betere kans van overleven geeft, is de krasbestendigheid volgens tests weliswaar een stuk beter als het glas van de iPhone 11, maar nog steeds niet compleet onschendbaar. Omdat krassen op het scherm toch altijd de eerste tekenen van gebruik zijn, raad ik tóch aan om een screenprotector te gebruiken op de iPhone 12. En als je een goede kwaliteit screenprotector gebruikt, hoeft dat helemaal niet ten koste van de gebruikerservaring te gaan.

Bijdrager
    CMD-Z

Dank! Wat zijn de beste screenprotectors (waar je het minste last van hebt) dan?

Bijdrager
    pruus

Bedoel je een mondkapje? Zou ik niet gebruiken. Ik gebruik al jaren geen bescherm film meer. Lijkt een beetje op een auto kopen en de hoezen om de stoelen laten zitten. Gaat bij mij in de broekzak, of jaszak. Weleens Post-it lijm op scherm. Maar geen krassen.

Bijdrager
    GoeieDag

Graag gedaan, Night. Baat het niet, dan schaad het niet (mijn antwoord dan), toch?!

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Ik heb geen hoesje of protector op mijn X. Gaat perfect. Geen krasje na 3 jaar.

Alleen een dust plug. In de vorm van een goedkope magsafe kabel van een paar euro.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Nog nooit een screenprotector gebruikt, erg lelijk en het ‘veeg-gevoel’ wordt er anders van. Kan ik niet tegen 🤓. Wel een hoesje dat een beetje bescherming biedt, maar zelfs dat vind ik eigenlijk stom. Alsof je je auto in plastic verpakt zodat ie langer mooi blijft…

‘Dust Plug’?! Lol. Een keer per jaar een tandenstoker in de Plug en weg is je Dust.

Bijdrager
    wil51

Ik gebruik wel een screenprotecor. De Spigen Glas EZ Fit.  Die heeft mijn iPhone al een keer gered bij val op stenen vloer. Screenprotector gebarsten maar scherm iPhone was niet stuk.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

wil51 op 26 oktober 2020 om 09:10
    Screenprotector gebarsten maar scherm iPhone was niet stuk.

Dat is geen bewijs voor het feit dat zonder screenprotector je iPhone glas was gebarsten. Dat is meestal sterker namelijk.

Sleutelbeheerder
    Night

Die glass protectors geven wel een beter ‘veeggevoel’ dan die zelfklevende plastic velletjes 😉 En dáár ging het toch om?

Bijdrager
    jordi99

Ik heb zelf hele goede ervaringen met de Spigen EZ fit tempered-glass screenprotector.
    Deze zit bijna 2 jaar echt ‘perfect’ geplakt op mijn iPhone XS Max en ik heb hem al besteld voor mijn iPhone 12 Pro Max.

Zeker een aanrader!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.