3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    maartenmstr

Screencast BoinxTV

Hallo, ik ben net overgestapt van Wirecast naar BoinxTV. In Wirecast was ik gewoon om via desktop presenter het scherm van een andere Mac in beeld te halen. Maar dit is in Boinx niet ondersteund. Is er enige omweg waarmee ik tegen een goede snelheid en kwaliteit het beeld van een andere mac kan uitzenden.

Alvast Bedankt

Moderator
    Koen van Tongeren

Ik begrijp ’t niet helemaal. De screen capture-functies zijn toch gelijk in Wirecast en Boinx TV? Hoe maakte je in WC verbinding met een andere Mac?

In ieder geval: in Boinx TV kun je gewoon een scherm, of een gedeelte daarvan live capture-en. Met de ingebouwde schermdeelfunctie van OS X kun je dus het scherm van een andere Mac overnemen op de machine waar Boinx TV op draait en dit venster als screen capture in je show opnemen.

Bijdrager
    maartenmstr
    Koen op 07 augustus 2012

Ik begrijp \’t niet helemaal. De screen capture-functies zijn toch gelijk in Wirecast en Boinx TV? Hoe maakte je in WC verbinding met een andere Mac?

In ieder geval: in Boinx TV kun je gewoon een scherm, of een gedeelte daarvan live capture-en. Met de ingebouwde schermdeelfunctie van OS X kun je dus het scherm van een andere Mac overnemen op de machine waar Boinx TV op draait en dit venster als screen capture in je show opnemen.
    In Wirecast was het mogelijk om de screencapture software op een andere Mac te zetten en daarmee te verbinden via het lokale netwerk.

ik heb schermdeling net getest en het werkt goed. Bedankt

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.