8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    baziel

screen spanning fullscreen

Ik gebruik screen spanning doctor op m’n iBook.
    Ik ben er heel tevreden over maar er is toch een probleem. Als ik namelijk iets in volledig scherm wil bekijken mbv Quicktime Pro of DVD Player dan geeft ie het fullscreen weer op het iBook LCD ipv mijn externe scherm.
    Is dit oplosbaar? Zoja, graag een antwoord.
    Thanks.

Bijdrager
    smoothly

Bij beeldschermen in systeemvoorkleuren even de witte titelbalk oppakken en verschuiven van je iBook scherm naar je externe scherm!

Succes.

Bijdrager
    Nikita

Voor QT moet je het aangeven bij de instellingen van QT zelf. Het maakt nl. niet uit welk scherm het hoofdscherm is.

Moderator
    Night

Even visueel:

Bijdrager
    baziel
    ”smoothly”

Bij beeldschermen in systeemvoorkleuren even de witte titelbalk oppakken en verschuiven van je iBook scherm naar je externe scherm!

Dat is niet wat ik bedoel..

Bijdrager
    sypie

In DVD-Speler.app moet je het afspeelvenster naar je 2e scherm slepen en dan appeltje+F intikken.
    Als je op beide vensters hetzelfde ziet dan moet je in je beeldschermvoorkeuren, te vinden in systeemvoorkeuren, de synchroonweergave uitzetten.

Moderator
    Night
    ”sypie”

In DVD-Speler.app moet je het afspeelvenster naar je 2e scherm slepen en dan appeltje+F intikken.
    Als je op beide vensters hetzelfde ziet dan moet je in je beeldschermvoorkeuren, te vinden in systeemvoorkeuren, de synchroonweergave uitzetten.

Maar we hadden het over Quicktime:o

Bijdrager
    baziel
    ”Night”
    ”sypie”

Maar we hadden het over Quicktime:o

Ook over DVD speler, maar Quicktime werd eerst behandeld. :D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.