7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Qapla

Screen Protector MacBook

Mijn vorige MacBook had krassen op het scherm door de toetsen van het toetsenbord door het dichtklappen van de MacBook.

Dus wou ik voor mijn nieuwe MacBook een screen protector plaatsen.

Eentje besteld bij bol.com, maar helaas zijn die dingen heel moeilijk aan te brengen vanwege het grote oppervlak.

Dan maar langs geweest bij meerdere apple repair shops, maar geen enkele verkoopt, of plaatst zulke screen protectors 😕

Beetje ten einde raad, want ik wil mijn scherm niet opnieuw bekrassen.

Iemand weet waar in België ik dat professioneel kan laten plaatsen?

Bijdrager
    Kwadraatje

Weet je zeker dat het krassen zijn? Meestal laten die toetsen wel sporen achter, maar die laten zich gewoon wegpoetsen.

Bijdrager
    Qapla

<p class=”cite”>Kwadraatje op 30 juli 2020 om 12:29</p>
    Weet je zeker dat het krassen zijn? Meestal laten die toetsen wel sporen achter, maar die laten zich gewoon wegpoetsen.

Het waren wel degelijk krassen. Het is blijkbaar ook een bekend probleem bij MacBooks

Bijdrager
    iJan

Hi, ik gebruik gewoon een dun (brillen)doekje als in mijn MacBook dichtklap. Werkt prima!

Bijdrager
    Qapla

<p class=”cite”>iJan op 30 juli 2020 om 21:41</p>
    Hi, ik gebruik gewoon een dun (brillen)doekje als in mijn MacBook dichtklap. Werkt prima!

Bedankt voor de tip:) Maar een brillendoekje beschermt toch niet het volledige scherm?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is wel een serieus groot brillendoek dan. .;)

Maar die doekjes voor laptops zijn wel te koop in ieder geval.

Bijvoorbeeld:
    https://www.conrad.nl/p/hama-reinigingspad-geschikt-voor-max-laptop-396-cm-156-878106

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    Qapla

Super! Gek dat ik daar nog nooit van gehoord heb 😅 ik bestel er meteen één:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.