7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Cloudsurfer

Screen polish?

Kom zojuist tot de ontdekking dat er een dikke kras in het glas van m’n iPhone zit. So much voor een onkrasbaar scherm.

Zijn er polijsten of iets op de markt waardoor je de kras er weer af kan halen? Gezien het feit dat het gewoon glas is moet dit kunnen lijkt mij. Of gewoon een bezoekje aan Carglass en hun epoxyhars? 8)

Bijdrager
    Dr. Maddox

Forget it, gaat je zeker niet lukken (hoewel ik dat ook zou beweren over het maken van een kras op je scherm :? )

Bijdrager
    Demon Hunter

Heb van de week van dat polijst spul bij de Belcompany gehaald, voor 5 euro kon ik dat wel uitproberen op mijn Omnia. Werkte best ok, oppervlakkige krasjes gingen eruit, maar diepe krassen haal je er niet mee weg. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen;) Wel even vragen of je het spul wel op een touchscreen kan gebruiken;)

Bijdrager
    Dr. Maddox
    ”Demon

Heb van de week van dat polijst spul bij de Belcompany gehaald, voor 5 euro kon ik dat wel uitproberen op mijn Omnia. Werkte best ok, oppervlakkige krasjes gingen eruit, maar diepe krassen haal je er niet mee weg. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen;) Wel even vragen of je het spul wel op een touchscreen kan gebruiken;)

Heeft de Omnia niet een plastic venster? Zo ja, dan kan/mag je dat niet vergelijken met het scherm in de iPod Touch of iPhone..

Bijdrager
    Zeekomkommer

Misschien is carglass nog niet eens zo’n slecht idee..

Bijdrager
    Bintje

Volgens mij blijf je bij carglass nog wel de kras zien, maar wordt ie opgevuld. Als ik tenminste naar de reclame kijk zie ik dat sterretje in die ruit nog altijd zitten nadat de hard er in is gedaan…:P

Bijdrager
    Zeekomkommer

Soms zie je het nog een beetje. Ik heb wel eens een sterretje in een voorruit laten vullen en die kon je daarna echt niet meer terugvinden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.