11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Gijs Raggers

Scoop: nieuwe iPod nano 32GB

De iPod nano wordt zeer spoedig vervangen. De huidige opslag capaciteiten van 8GB of 16GB worden vervangen door 16GB en 32GB. Prijzen vanaf 159 euro.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Euhmm, hoe kom je hier bij? als ik vragen mag?:P

Bijdrager
    Gijs Raggers

Bron: Apple zelf. Te vroeg geplaatste advertentie op OneMoreThing. De advertentie zegt vanaf 159 euro. Das gek, dus ik klik er op. Dan zie je in de title van het venster “Koop je iPod nano 16GB of 32GB”. Redelijk betrouwbaar lijkt me.

http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipod/family/ipod_nano?afid=p204%7C1425564&cid=OAS-EMEA-AFF

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Gijs, dat is nog van de oude 2010 iPod Nano, een foutje van Apple neem ik aan. De nieuwe (die ik sindskort zelf heb) is €130. en die is alleen in 8GB en 16GB.

Bijdrager
    Gijs Raggers

Je ‘nieuwe’ is van 2010. Dat is binnen een week de oude. De nieuwe is 16GB of 32GB, vanaf 159 euro.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Ja, ik bedoel als het ware “de nieuwe”

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Volgensmij doet Apple dat niet zomaar, maarja.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Volgensmij is het gewoon een fout van Apple.

Bijdrager
    stavos

Volgens mij ken jij de Bewerk functie voor je eigen berichten nog niet.:wink:

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Sorry, het spijt me. Ik zal voortaan het beter uitleggen in één reactie, en ik zal niet meer zo negatief zijn tegen de mensen. Mijn excuses.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Trouwens, buiten de andere reacties om is dat nog het oude plaatje van 2010. Met de vingerafdrukken, dat 16 en 32 GB is gewoon nog een foutje op de site.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.