9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Rogier

Schuifla in iCal 1.5

Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik vind die schuifla in iCal 1.5 helemaal niks. Vind dat sowieso niet lekker werken omdat ik uit mijn Windows tijd nog het maximale-scherm effect heb overgehouden. Zoals het in Camino is geregeld valt er wel mee te leven, dat het window netjes zoveel kleiner wordt dat de la ernaast past.

Dat wilde ik ff kwijt. Verder is Apple, alle iApps en OSX natuurlijk wel helemaal top!

Groet,
    Rogier

Bijdrager
    Goes

maar dat laatje was er toch altijd al in iCal?
    Ik blijf lades erg onhandig vinden. Kan er prima onder staan

Bijdrager
    junkiesxl

Ofwel moeten ze de lades slimmer maken dat ze meteen mooi op het scherm komen ofwel moeten ze die zetten in de linkerbalk (waar nu de kalnders zitten) dat zou er gelikter uit zien

Bijdrager
    Rogier

Bij mijn weten was het laatje er nog niet in de vorige versie van iCal. Maar ik kan ‘m ook gemist hebben omdat ‘ie buiten ‘beeld’ uit schoof:-)

In de linker kolom was inderdaad ook mijn idee, junkiesxl. Daar is nog wel wat ruimte over …

Groet,
    Rogier

Bijdrager
    Mako

Ik draai nog op een schermresolutie van 800×600, en dan valt die lade zelfs (deels) buiten beeld, ook als ik het venster zo klein mogelijk probeer te maken…Iemand anders hier ook last van??:?

Bijdrager
    Ja Rune

Ik vind de lade beter dan het aparte venster… maar het kan mss nog beter. (ben toch tevreden, is handiger geworden)

Bijdrager
    Rogier

Ik blijf ’t k*t-met-peren vinden. Snap ook niet waarom Apple voor dit concept gekozen heeft. Weet iemand misschien een hack zodat ik weer gewoon lekker een nieuw windowtje krijg ipv de schuifla?

Bijdrager
    interFACE

ik werk op twee schermen, dus voor mij is het bijkomende voordeel dat foelskreen de agenda kan bekijken en dat het infovenstertje op ut andere scherm verschijnt.

was een vreemde ervaring toen ik het voor het eerst zag

Bijdrager
    Gijs

Tja, eerlijk gezegd vind ik de schuifla erg handig. Alle mogelijkheden eenvoudig onder elkaar met keuzemenuutjes. Werkt prima. Natuurlijk is het lastig als je gewend bent de agenda zelf fullscreen te hebben, dat snap ik. Maar dat had ik toch al nooit.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.