6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    k-the-ripper

[Opgelost] Schroevensetje macbook pro, waar te krijgen?

Heb hier macbook pro (late 2008)

ooit gekocht van iemand die cd speler vervangen had voor extra HD,nu is de batterij aan vervanging toe.

Gelijk even de fans schoonmaken dacht ik, waren er al 2 schroefjes uit en eerlijk gezegd heb ik het niet beter op gemaakt.- nog 2 te erg vernacheld om terug te plaatsen…

mijn vraag is waar kan ik setje schroeven bestellen om de bodemplaat opnieuw (netjes) vast te zetten ?

Bijdrager
    k-the-ripper

Kan op slot, zojuist gevonden op appleparts.nl

Bijdrager
    Appleliefhebber

Even een vraagje, hoe krijg je het voor elkaar die schroeven zo te slijten dat je ze niet meer kunt gebruiken?

Bijdrager
    Brombeer

Met voldoende onkunde en verkeerd gereedschap krijg je alles kapot.

Bijdrager
    k-the-ripper

Grappig dat je erbij bent geweest……

niks onkunde, juiste gereedschap (ifixit setje) maar waarschijnlijk tegen afbreken aan vastgezet door iemand (ga niet de vorige eigenaar beschuldigen)

beetje lullig om dat te doen ik heb daar totaal geen bewijs voor, gelukkig staan anderen wel met hun conclusies klaar:)

ik moest heel veel lees: te veel kracht zetten om de schroeven los te krijgen van 2 gemerkt dat ze een keer over de kop schoten, beter is het dan om ze niet meer te gebruiken, spul is daar niet voor gemaakt.

deksel zit inmiddels weer dicht de 2 schroeven die ik niet vertrouw zijn behoorlijk los in de behuizing gedraaid, morgen komen zowel accu als extra set schroeven, kan ik het gelijk netjes afwerken.

Ik ga voor die paar rotcenten een voor de rest nog prima werkende laptop niet vernachelen daar komt bij zo lang ik weet dat het niet 100% is blijft dat knagen…..

Bijdrager
    Brombeer

maar waarschijnlijk tegen afbreken aan vastgezet door iemand

Dat valt bij mij onder onkunde. Enfin, die fout ga jij morgen niet herhalen, dunkt me.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.