11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Liesall

schroefje los

Hallo,

Toen ik vanmorgen mijn macbook Air (half jaar oud) openklapte lag er een schroefje aan de binnenkant.
    Zie foto voor de precieze plek en grootte.

Ik kan aan zowel de binnen- en buitenkant niet ontdekken waar het schroefje vandaan zou moeten komen. Het is daarnaast een veel kleiner schroefje dan de schroefjes die aan de onderkant zitten. Verder werkt mijn laptop ook normaal.

Zou iemand een idee hebben waar het schroefje vandaan zou kunnen komen en of het kwaad kan?

Mvg,

Lisa

Bijdrager
    SunKeeper

Dat is gek. Zo te zien zal het door je toetsenbord naar de oppervlakte zijn gekomen.

Ik weet niet of je dichtbij een Apple Store of APR woont/bent of langkomt, maar ik zou dit wel voor de zekerheid navragen.
    Aangezien je nu nog in de volledige garantie zit.

In eerste instantie zal er weinig mee gebeuren. Je kunt flink schudden met je MacBook om te luisteren of er iets rammelt, maar dat verwacht ik niet.

Bijdrager
    hansman

Dat heb ik ooit wel eens bij een collega gedaan, succes verzekerd.

Bijdrager
    SunKeeper

Ook dat is een optie, iemand die jaloers is en het schroefje express in je Mac heeft gelegd.

MacBook toevallig voor een tijdje uit het zicht gehad?

Bijdrager
    Beech

Er is maar één verklaring: kabouters. Leg ‘m vanavond weer terug. Wie weet ……

Bijdrager
    Liesall

Schroefje komt echt uit de binnenkant.
    Heb mijn laptop de avond ervoor zelf dichtgeklapt en ik weet zeker dat er in de tussentijd niemand aan is gekomen.

Ik zal binnenkort even langs gaan bij de apple store!

Bijdrager
    Beech

Hier zie je een aantal schroefjes uit de achterkant, waarvan er 2 op de jouwe lijken, blijkbaar zitten die in het midden.

Hier zie je ook de schroefjes uit de achterkant, twee langere.

Je kunt ze op eBay kopen.

Bijdrager
    Janjans

Draag je toevallig een bril? Lijkt op een schroefje dat ik daarvan ken. En anders wellicht een horloge?

Heb je de MB wel bewogen nadat je deze de avond ervoor afsloot? Zo nee, dan lijkt het me nagenoeg onmogelijk dat het schroefje uit de MB komt.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Kan inderdaad een grap zijn, net zoals bij de buurman een knikker achter de wieldop van zijn auto verbergen. 2 dagen later krijgt ie een rekening omdat de garage niet heeft kunnen vinden waar de ‘rammel’ vandaan kwam:D

Bijdrager
    Beech

En, wat was het ?

Bijdrager
    Beech

Een loslopend schroefje:lol:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.