5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    buddy

schone installatie Leopard snow en TM

Hallo

ik heb een schone installatie van snow leopard gedaan en wil nu via time machine een backup terugplaatsen.
    Ik heb dus de externe HD aangeklikt, een update die ik wil terugplaatsen aangeklikt…..de externe HD ratelt wat maar dan?????
    Onderaan het beeldscherm staan annuleer en “vandaag” verlicht maar “zet terug ” rechts onder is niet verlicht en dus ook niet aan te klikken
    wat doe ik verkeerd,
    Of moet ik (veel) langer wachten voordat “zet terug” gaat branden?zodat het echt terug te zetten is?
    Het is natuurlijk wel een flink bestand wat teruggeplaatst moet worden ……ik zit al de hele dag te wachten op allerlei stappen dus misschien ben ik te ongeduldig
    maar misschien doe ik ook iets fout en zou ik voor niks zitten wachten
    PLEASE HELP

Bijdrager
    buddy

ik heb het anders gedaan
    via opstartschijf snow leopard en dan zet terug bij “hulpprogramma’s”

Bijdrager
    buddy

MAAR dan geeft -ie aan
    Volume is te klein om reservecopie terug te zetten…………..ik word er gek van!!!!!

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb geen TM, dus kan je er ook niet direct bij helpen.
    Bedenk echter wel, dat als je alles terugzet, dus ook je bibliotheek, je net zo ver bent als dat je geen schone installatie hebt gedaan.
    Dus ik zou hooguit je Documenten, Muziek, Films en Afbeeldingen terughalen uit TM en je programma’s vanaf cd/dvd/dmg/zip te installeren.
    Dán pas heb je een schone installatie…..

Bijdrager
    buddy

en toch is het OPGELOST
    BEDANKT voor het meedenken!!!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.