7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    IJurriaan

Schone installatie

Sorry als deze topic al voorkomt.

Heey,

Ik wil graag op m’n Mac Mini een schone installatie doen. Maar ik wil wel m’n bestanden behouden. Ik dacht nou dan maak ik een backupje maar waarvan allemaal ? … ? Nou afbeeldingen, muziek, films etc. is geen probleem maar moet je ook je bilbliotheek kopiëren/ backuppen ?

Handige / bruikbare tips zijn van harte welkom.

Bijdrager
    Pieterr

Maak gewoon een backup van je hele schijf.;-)

Zie Mac OS X 10.4, 10.5: About installation options

(*) Upgrade to Mac OS X, Install Mac OS X
    (*) Archive and Install
    (*) Erase and Install

als ook Mac OS X: informatie over de functie Archiveer en installeer

Moderator
    unSOUND

Gewoon een Archive & Install doen, zoals in de 20 reeds bestaande topics over deze vraag wordt verteld…

Bijdrager
    IJurriaan

Ik zeg toch sorry :cry:

Bijdrager
    IJurriaan

Moet ik nou wel of niet bibliotheek backuppen ?

Bijdrager
    Pieterr

Als je een schone installatie gaat doen, dan uiteraard wel.
    Als je een Archive & Install wilt doen, dan hoeft het niet, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om het voor de zekerheid wél te doen… [size=9:13c2062227](Wat kost een 320GB harde schijf tegenwoordig? En wat “kost” een verperste avond in geval van problemen?)[/size:13c2062227]

Moderator
    unSOUND
    ”IJurriaan”

Ik zeg toch sorry :cry:

[size=9:b439c860f1]Je topic gelijk al beginnen met sorry is nog geen reden om de zoekfunctie niet te gebruiken…[/size:b439c860f1] :wink:

[size=9:b439c860f1]En daarna gewoon doorgaan met vragen stellen die in de reeds bestaande topics behandeld worden is natuurlijk ook niet de bedoeling, dan staat alles straks dubbel op het forum. Voortaan dus a.u.b. een soortgelijk topic zoeken, en daarin je vragen stellen. En als iemand je op een bestaand topic wijst, ga dan daar alsnog verder met je vragen… Zo blijft alle informatie bij elkaar staan. [/size:b439c860f1]

:)

Kijk dus voor je meer ( dubbele ) vragen gaat stellen eens hier:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=79272

Onderaan dat topic staan ook nog tips over het backuppen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.