13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Stijnk22

Schijf verwijderen

Hallo allemaal!

Ik heb onlangs geprobeerd om Windows op mijn Mac te zetten en dit verliep niet geheel soepel. Bootcamp zei dat het mislukt was alleen er bleef een schijf op mijn Mac staan die ong. 50gb in beslag neemt van mijn harde schijf. Nu wil ik deze schijf verwijderen alleen heb ik alles geprobeerd en is het me nog niet gelukt om dit te doen…
    Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 6 dagen geleden door  Stijnk22.

Bijdrager
    McPim

Begin eens met in het menu ‘Weergave’ -> ‘Show all devices’ te kiezen (..de NL variant). Plaats dan nog eens een screenshot.

Bijdrager
    Stijnk22

Bijdrager
    Stijnk22

Ik zou graag Container disk 2 verwijdert zien. Het is onderhand gelukt om Windows op mijn Mac te zetten. Maar heb nog steeds het idee dat ik 90gb aan ruimte mis door deze container.

Bijdrager
    McPim

Thanks.. Heeft ‘Container disk2’ een ‘Erase…’ optie als je rechts-klikt?..

Bijdrager
    Stijnk22

Ik kan hem wissen, maar ik zou niet weten in wat voor structuur om de gehele container te verwijderen.

Bijdrager
    McPim

APFS?

Bijdrager
    Stijnk22

Bijdrager
    McPim

Dat is geen APFS.. Je zegt: ik kan hem wissen. Probeer eens APFS en misschien kun je ‘m daarna wel verwijderen?

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 6 dagen geleden door  McPim.

Bijdrager
    Stijnk22

Ik heb het al gefixt.
    Geen idee wat ik gedaan heb, maar het is gelukt om de schijf te verwijderen.

Bijdrager
    McPim

Stijnk22 op 9 september 2019 om 20:03
    Geen idee wat ik gedaan heb

Geeft niet, ik heb wel ’n vermoeden, maar top dat het opgelost is πŸ‘πŸ».

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Dan nog een tip: je hoeft geen afbeelding van je hele scherm te maken als het je om een bepaald deel gaat:) Druk op βŒ˜β‡§4, dan krijg je een kruisje als muiscursor; klik en sleep om het gedeelte dat je wilt te selecteren en laat de knop los om een afbeelding te maken. Voor een venster is het nog makkelijker: weerΒ βŒ˜β‡§4, maar druk dan op de spatiebalk zodat je een fototoestel als cursor krijgt; klik daarmee in het venster, en klaar.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.