9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Phofilmusigner

Scheurtjes in mijn MacBook

Ik zit met een probleem. Ik heb nu sinds september een MacBook maar nu zitten er al 2 scheurtjes in. Eentje zit op het punt waar het scherm terugvalt op de onderkant zeg maar en eentje zit linksonder de FN knop, aan de zijkant.

Zit dit nog binnen de garantie en krijg ik dan gewoon een nieuwe plaat erop?

Bijdrager
    christiaan1985

Ik heb hetzelfde! Nog geen stappen ondernomen maar reken wel op een nieuw omhulseltje.. Hou me op de hoogte

Bijdrager
    svan

Valt gewoon binnen de garantie. Je zult een nieuwe topcase krijgen, maar dan moet je wel eerst even naar je leverancier :-).

Bijdrager
    Phofilmusigner

Ik heb hem via internet besteld via de Apple store, maar dan ga ik zo even naar de Apple winkel in Eindhoven, eens kijken wat hun kunnen betekenen voor me:)

Bijdrager
    smoothly

Online kopen, maar toch langs een APR voor service? :roll: je kunt ook apple bellen… (applecare 0900-7777703)

Bijdrager
    Phofilmusigner

Net in Eindhoven geweest, ik kon hem gewoon afgeven en dan is hij een week later terug. Hij zei dat het een veel voorkomend probleem was.

Volgende week dan maar even afgeven:)

Moderator
    Poezenbeest

Wat heeft een kapotte MacBook te maken met Classic?????
    Het draait er niet eens meer op.

Wellicht even kijken naar het forum voor hardware, waar deze vraag al -tig keren is langsgekomen!

Bijdrager
    christiaan1985

Wat is de topcase eigelijk?
    Het plastic om het toestenbord heen, of het plastic van de buitenkant?

Het meest witte glanzende plastic, dat aan de buitenkant van de macbook zit vertoont bij mij scheurtjes. Volgens de medewerker van Macme in Groningen is dat een scheurtje in de coating en valt dat dus niet onder de garantie..:-s

Bijdrager
    svan

Topcase is inderdaad het plastic rondom het toetsenbord. Wat een gek verhaal dat de coating niet onder de garantie zou vallen; is toch gewoon onderdeel van het apparaat – en mag een redelijk te verwachten tijd meegaan…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.