12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Lara

Scheur in Macbook

Hallo Allemaal,

Kom er vandaag achter dat er een scheur in mn Macbook zit (zie foto’s)
    Er waren al “inkepingen” aan beide zijden.
    De garantie is er al vanaf, kan ik het evengoed kosteloos laten repareren?

Bijdrager
    sven-
    ”Lara”

De garantie is er al vanaf, kan ik het evengoed kosteloos laten repareren?

Ja, zie hier.

Bijdrager
    Lara

Dat is mooi, kun je mij ook zeggen waar ik dat moet laten doen :innocent:
    Of is dat een hele domme vraag…:?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Waar heb je jou MacBook gekocht? Neem hier contact mee op lijkt mij.

Bijdrager
    sven-
    ”Zakske”

Apple heeft stilzwijgend de garantie voor scheuren in de witte MacBook opgetrokken tot oneindig. Dit probleem komt ontzettend vaak voor, en is ook niet te vermijden. Gewoon Apple bellen voor een case-nummer en dan je MacBook dumpen bij een dealer.

Bijdrager
    Lara

Ik heb um gekocht via de Online Apple Shop.
    Maar hier in Hoorn zit wel een IForYou winkel, ik neem aan dat ze daar dan ook repareren.
    Kunnen ze dat trouwens in 1 dag doen, of hoe werkt dat?

(sorry voor al die lastige vragen)..:roll:

Bijdrager
    Remyl

Ligt eraan, ik heb die van mij naar CardServices gebracht in Zwolle, waar ze naar hun spreken nooit artikelen op voorraad zouden hebben, echter was hij dezelfde middag alweer gereed. Toen kon ik dus vanuit Hengelo weer naar Enschede rijden. Dus ik zal van te voren even goed informeren. Het is namelijk een kwestie van verwisselen

Bijdrager
    sven-

Als de APR een eigen technische dienst heeft, dan kan het in een uurtje gedaan worden (mits de nieuwe topcase al binnen is).

Bijdrager
    Denize

de I for you in hoorn heeft geen eigen technische dienst, dan ben je je macbook 2 weken kwijt.
    je kan beter even langs de technische dienst van Icenter in uitgeest gaan, daar kan je wachten op je macbook en krijg je hem weer terug:)

Bijdrager
    Lara
    ”Denize”

de I for you in hoorn heeft geen eigen technische dienst, dan ben je je macbook 2 weken kwijt.
    je kan beter even langs de technische dienst van Icenter in uitgeest gaan, daar kan je wachten op je macbook en krijg je hem weer terug:)

Dankjewel dan ga ik dat doen;-)

Bijdrager
    palahala
    ”Remyl”

heb die van mij naar CardServices gebracht in Zwolle [..] dezelfde middag alweer gereed. Toen kon ik dus vanuit Hengelo weer naar Enschede rijden

…alwaar je een wormgat indook richting Zwolle…?;-)

Bijdrager
    tommy666

Graag verder in het al eerder aangehaald etopic “MacBook gescheurd!”

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.