11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    KoenB

Schets programma

Ik ben al een tijd op zoek naar een digitaal schets programma die ik kan gebruiken om mijn eigen op papier geschetste idee├źn te digitaliseren. Ik vind het onhandig om voor alleen schetsen photoshop te gebruiken of laat staan aan te schaffen. Ik had laatst gezien dat apple hier een bepaald programma voor had (Inkwell) maar dat kan ik nergens vinden.

Kan iemand hier mij bij helpen?

alvast bedankt

Bijdrager
    moller

Streamline is ideaal!

kost wel…

Bijdrager
    danielpunt

Inkwell bestaat nog wel. Het zit zelfs in Tiger.

http://www.apple.com/macosx/features/inkwell/

Bijdrager
    KoenB

bedankt voor je reactie joost, ik ben wat onduidelijk geweest met wat ik precies bedoelde toch vind ik streamline erg handig en zal dit zeker onthouden. Wat ik bedoelde is min of meer een digitaal schets programma waar in ik m’n muis of pen tablet kan gebruiken.

edit; Ik kan het programma inkwell nergens vinden ook niet in mijn dashboard.

Bijdrager
    Buzz

Je moet eerst een pen tablet, van bijvoorbeeld Wacom, hebben aangesloten, om van Inkwell gebruik te kunnen maken.

Inkwell is software voor handschriftherkenning. Ik denk niet dat het is wat je zoekt.

Bijdrager
    Igor

Inkwell zie je alleen als je je tablet aansluit. Verder is dit geen teken programma maar een plug-in die ervoor zorgt dat je met je tablet kunt schrijven.

Inactief
    Anoniem

Probeer SketchBook Pro eens… een erg fijn programma.

Bijdrager
    KoenB

Sketchbook is een goede tip. Ik ben benieuwd of deze ook te koop ligt in de winkels in nederland.
    of is painter dan een voor de hand liggende keuze?

Toch jammer dat er niet veel freeware schets software is.

Bijdrager
    MegaChriz

Ik gebruikte vroeger Kid Pix (een tekenprogramma voor kinderen):)

Bijdrager
    Ludo

Of probeer Sketchup

Bijdrager
    macker
    ”Ludo”

Of probeer Sketchup

Dat is meer voor vormen en bouwwerken.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.