6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Cybershooter

Scherp geprijsde films iTunes Movies

In de iTunes Movies app is er een sectie te vinden met scherp geprijsde films voor aankoop van E 4,99, 5,99 etc. Voor mij is dit de enige reden om films te kopen ipv te huren, vanwege deze goedkope prijs.

In de nieuwe TV app is deze sectie niet meer terug te vinden. De 1e vraag is hoe je op een gemakkelijke manier deze aanbiedingen kan terugvinden in deze nieuwe app.

De 2e vraag is, stopt de iTunes Movies app straks met de uitrol van de nieuwe TVos en het uit elkaar trekken van iTunes?

Bijdrager
    penseel

Is nog steeds terug te vinden b.v. The Wall. De vrouw in de kooi.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  penseel.

Bijdrager
    Cybershooter

Ik vraag me af hoe.
    Want een lijst met films die 4,99 of 5,99 kan ik niet terugvinden in de TV app.
    Ik moet echt film voor film openen om te zien welke prijs erbij hoort.

Bijdrager
    penseel

Het is wel terug te vinden in de app klik op films (links boven) en scrol naar beneden. Dan kom je films tegen van €4,99 staat er bij.

Bijdrager
    Cybershooter

<p class=”cite”>penseel op 18 augustus 2019 om 09:37</p>
    Het is wel terug te vinden in de app klik op films (links boven) en scrol naar beneden. Dan kom je films tegen van €4,99 staat er bij.

Ik heb even gekeken, ik kom inderdaad films van 4,99 tegen maar dat is alleen de categorie drama.

In de iTunes movies app kom je voor alle genres aanbiedingen tegen, dat kan ik in de TV app helaas niet meer terugvinden.

Bijdrager
    penseel

Of je kijk eerst op een Mac welke film je wilt zien.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.