9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    lekzicht

Schermtijd vraag

Ik heb een iPhone met duo Sim. Ik gebruik dus apps voor me werk. Nu heb ik schermtijd ingesteld zodat de werk apps stoppen als het 17:00 is. De rest van de apps heb ik staan op altijd toestaan. Maar nu blokkeert Safari  dus na 17:00, wat niet fijn is. Dus wat te doen. Een andere browser app wil ik liever niet want ik heb een zeer goed add blocker speciaal voor Safari. En elke keer schemertijd verlegen op Safari is geen optie.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Stoppen met werken om 17:00? Je hóeft die apps niet te gebruiken…

Bijdrager
    KarelWillem

Dus… je werk-apps werken allemaal via Safari??

Of snap ik het niet helemaal?

Bijdrager
    lekzicht

ik hoe ze niet te gebruiken maar ik wil ook niet elke dag alle notificaties uitzetten, vandaar t uitzetten

Bijdrager
    lekzicht
    1. <p class=”cite”>KarelWillem op 22 november 2020 om 16:03</p>
      Dus… je werk-apps werken allemaal via Safari??

Of snap ik het niet helemaal?

Nee het zijn gewoon regulier apps.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Wat heb je dan ingesteld bij ‘Applimieten’: alleen de betreffende apps neem ik aan, geen Safari?

Bijdrager
    lekzicht

Heb in gesteld dat op bepaalde tijd alles uitgaat. Met uitzondering van de niet werk apps, maar Safari is geen app.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is wel irritant ja.

Safari wordt gezien als onderdeel van het ‘systeem’, en die kan je dus in Apparaatvrije tijd i.d.d. niet apart toestaan.

Bijdrager
    lekzicht

Ja idd irritant, in sommige zaken is Apple echt traag, ze hebben duo sim o.a voor zakelijk gebruik, naar iOS is er niet op i gericht.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.