7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Paul26

Schermtijd: app uitsluiten

Zoals mijn titel al zegt wil ik graag een app uitsluiten van schermtijd. Ik vind schermtijd een welkome toevoeging, maar ik wil graag dat hij het gebruik van Netflix hier niet meerekent.

Weet iemand of dat mogelijk is? Ik heb al zitten kijken, maar ik kom er niet uit.

Bijdrager
    TheBigZ

Wie probeer je voor de gek te houden?

Bijdrager
    Paul26

<p class=”cite”>TheBigZ op 25 oktober 2018 om 06:10</p>
    Wie probeer je voor de gek te houden?

Ik probeer niemand voor de gek te houden. Ik kan wel een heel betoog houden over wat precies de reden is, maar dat doet er helemaal niets toe. Dus als je geen antwoord hebt op de vraag en mij op deze manier een spiegel probeert voor te houden, dan kan je dat beter laten.

Bijdrager
    SvS

instellingen / Schermtijd / Altijd toestaan en dan  kun je apps in het onderste rijtje toevoegen door op groene plus te drukken.

Voeg hierbij ook Kaarten / Maps toe. Wel zo handig;-)

Bijdrager
    McPim

Dat is niet wat Paul26 bedoelt, hij wil een specifieke app niet laten meetellen in schermtijd. Bij mijn weten kan dat niet, en ik zou het ook een vrij onzinnige optie vinden, wat zijn reden ook mag zijn.

Bijdrager
    tav

Schermtijd is volgens mij een overbodige functie, ik heb deze uitstaan, het enige spijtige is dat men geen beperkingen meer kzn instellen als schermtijd uitstaat. Waarom hebben ze dit gekopoeld

Bijdrager
    TheBigZ

Paul26 op 25 oktober 2018 om 10:45
    Dus als je geen antwoord hebt op de vraag en mij op deze manier een spiegel probeert voor te houden, dan kan je dat beter laten.

Het antwoord is: nee dat kan niet. En ik snap je vraag overigens prima hoor. Ik tel de koolhydraten die ik binnen krijg via de biertjes die ik drink ook nooit mee.;-)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.