9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Chorro

Schermresolutie niet beschikbaar

Goedemorgen,

Ik heb hier een MBP 15″ staan uit 2014, gekoppeld middels een mini displayport > DVI adapter aan een Samsung S22E450 scherm. Dit scherm zou FullHD moeten ondersteunen, echter kan ik geen hogere resolutie selecteren dan de volgende opties. Heeft iemand een idee waarom FullHD geen optie is?

Bijdrager
    KarelWillem

Standaard voor beeldscherm aanklikken?

De resolutie van uw beeldscherm is standaard ingesteld op de scherpste weergave van tekst en de meest gedetailleerde weergave van afbeeldingen. Hoewel het verstandig is de standaardresolutie te gebruiken, kunt u de resolutie wel aanpassen, zodat tekst en objecten op uw scherm groter worden weergegeven.

Bijdrager
    Chorro

Dank je wel! Ook dat biedt dezelfde resolutie als de geselecteerde 1680×1050

Bijdrager
    pannekoek

Je kunt ,als je ALT blijft indrukken en vervolgens “Geschaald” aanklikt, waarschijnlijk resoluties kiezen die anders verborgen blijven.

Bijdrager
    Vroegah

Ik heb wel een idee ja, zie foto

Bijdrager
    KarelWillem

Haha, inderdaad ja.

Bijdrager
    Dick de Roos

Nu wijkt 1680 x 1050 niet sterk af van 1920 x 1080, dus of je het verschil zult zien, vraag ik me af.

Bijdrager
    pangeran

Ligt eraan of het gaat om de S22E450BW of S22E450M. De eerste is 1680×1050, 2de is 1920×1080. Ik denk dat TS de BW versie heeft maar de specs van de M heeft bekeken, anders zou ik niet weten waardoor het komt

Bijdrager
    KarelWillem

<p class=”cite”>Dick de Roos op 25 januari 2019 om 14:41</p>
    Nu wijkt 1680 x 1050 niet sterk af van 1920 x 1080, dus of je het verschil zult zien, vraag ik me af.

Nee. Behalve dat de een 16:10 is en de ander 16:9.. 😀 Dat is toch wel redelijk zichtbaar.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.