8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Jakke

Schermfilmer?

Ik ben op zoek naar een progje waarmee je je beeldscherm kan filmen als het ware…
    Macromedia heeft zo’n progje: ‘RoboDemo’ maar dat s blijkbaar niet verkrijgbaar voor Mac.
    Iemand een idee?

Bijdrager
    wjgmspeedy

Snapz Pro: http://www.ambrosiasw.com/utilities/snapzprox/ Let echter op, dit programma zet een kernel extensie in je systeemmap, en dat kan kernel panics vveroorzaken.

Bijdrager
    Jakke
    ”wjgmspeedy”

Let echter op, dit programma zet een kernel extensie in je systeemmap, en dat kan kernel panics vveroorzaken.

Bedankt, als je dit progje dan verwijderd, verwijderd die kernel extentie zich dan ook?

Bijdrager
    wjgmspeedy

Dat weet ik niet zeker. je kunt het ook handmatig verwijderen, dan moet je de bevoegdheden tijdelijk op jezelf zetten, via :apple: i. Ook de bevoegdheden van de map extensies moeten dan op jezelf staan. Daarna natuurlijk alle bevoegdheden weer terugzetten op systeem. Zelf rommelen in de map van het systeem blijft echter altijd een beetje riskant. Je moet wel heel goed weten wat je doet.

Bijdrager
    Jakke

Ik heb het ondertussen ff gedown en het werkt uitstekend, nu hopen dat er geen panics voordoen 8)

Bijdrager
    wjgmspeedy

Kan goed zijn dat je nooit problemen hebt. Kernel extensies kunnen panics veroorzaken. De driver van mijn usb-modem heeft ook een kext geïnstalleerd en die heeft nog nooit voor problemen gezorgd.

Bijdrager
    Remon

Kent iemand anders misschien nog een ander progamma
    die wat veiliger is?

Bijdrager
    Jakke

Ik heb er nooit last mee gehad, dus het is zeker niet onveilig!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.