9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Erick Verlee

Scherm record naar quicktime??

Ik zoek een progje om opnames van het scherm naar een quicktime te maken.
    Geen prog wat je handelingen vastlegt maar een die een gedeelte van het scherm record en naar quicktime omzet. Screen Movie Recorder ken ik al maar die crashed steeds bij mij.
    Iemand een ander ideetje??

Ik draai panther:)

Groetjes,

Erick

Bijdrager
    banaan

Haha, gewoon iemand inhuren die heeeeel snel achter elkaar appeltje-shift-3 doet…. Vervolgens in QuickTime pro de afbeeldingenreeks importeren. Toch?

Bijdrager
    Tristan

Ambrosia Software heeft zo iets => http://www.ambrosiasw.com/utilities/snapzprox/

greets
    Tristan

Bijdrager
    banaan

SnapZ Pro rules.. Ben ’t nu aan ’t gebruiken.. Doperdedopie!

Bijdrager
    Convicted

Er is ook een programma dat Screen Record heet geloof ik.

Moderator
    Strifer

volgens mij heeft hij dat al geprobeerd (scherm <-> screen) en liep dat vast onder zijn panther..

Bijdrager
    Thijs van Tol

iedereen is ontzettend enthousiast over Snapz X Pro.
    Ik nog niet.
    Als ik op mijn beeldscherm wil opnemen wat ik op dat moment aan het doen ben, dan krijg
    ik nauwelijks beweging in mijn muis. Net alsof Snapz X pro zoveel kracht van mijn processor vraagt, dat deze de muis nauwelijks meer bij kan houden. De muis schiet bij elke minimale beweging van links naar helemaal rechts met een tussenpauze van 2 seconden voordat hij dat doet.

Daarnaast word alles erom heen zo traag. Ik moet bijvoorbeeld van een Director presentatie een video hebben, maar de animatie trekt het niet en het geluid houdt het niet bij.

Ik heb een Powermac G4 867 Mhz met 1,1 GB Ram geheugen.

Is dit nu te weinig

Bijdrager
    HAKAN

Het programma “EVOCAM” kan dit ook, Het is niet echt hiervoor bedoelt maar je kunt je monitor als bron opgeven (i.p.v. een camera), Evocam wordt ook erg langzaam met deze functie maar het werkt prima zodra je Evocam verbergt.

http://www.evological.com/evocam.html

succes

HAKAN

Bijdrager
    Thijs van Tol

Ik ga het uit proberen.

Thnxs.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.