-
Q:
scherm popup bij o.a downloaden
Sinds kort (wss na de update naar Big Sur) krijg ik na het downloaden van een bestand (maar b.v ook na een copy en paste) het onderstaande scherm te zien. Wanneer ik op annuleren klik wordt het te downloaden bestand gewoon op de doellocatie opgeslagen, bij klikken op kies wordt het bestand niet opgeslagen. het scherm dient dus geen enkel doel.
Hoe kom ik van dit scherm af, heb alle instellingen al nagelopen.
<p class=”cite”>Jitse Vanhoutte op 17 januari 2021 om 19:23</p>
Wellicht heb je dit al geprobeerd: Safari > Voorkeuren > Algemeen > Locatie gedownloade bestanden?Die instelling staat goed.
ik krijg de popup niet alleen als ik bestanden download maar bijvoorbeeld ook als ik een bestand via de finder kopieer en vervolgens plak. het bestand wordt keurig op de aangegeven locatie geplakt en direct daarna verschijnt het hierboven getoonde dialoog.
InactiefAnoniem18 januari 2021 om 14:40Wellicht dat je onderstaande optie aan hebt aanstaan?
Safari – Voorkeuren – Algemeen –
Dit is trouwens een Automator workflow, dat tandwieltje. Heeft niks met Epson software te maken.
Dat scherm in je openingspost is idd hetzelfde soort scherm wat je ook krijgt als je Automator opent, zie ik nu. En dat is ook wat de workflow aangeeft: ‘Vraag om Finder-onderdelen‘. Dus het klopt allemaal.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.