7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Haike

Scherm negatief weergeven

Ik weet eigenlijk niet waar dit topic in thuis hoort maar ik denk zelf het meeste hier, en anders moet het maar verplaatst worden…

Aan mijn 15″ (early 2011) MBP hangt een apple 24″ Cinema Display via de thunderbolt verbinding.

De mac ligt dichtgeklapt onder een M-table en via bluetooht werk ik met extern toetsenbord en muis. Dik tevree dus..

Echter; toen ik mijn scherm negatief wou laten weergeven, via het commando CTRL+ALT+CMD+8 gebeurde er niks. Waar ligt dat aan?

Extern toetsenbord?

Of ondersteunt de 24″ dit commando niet? en allen het scherm van de MBP zelf?

Software?

Bijdrager
    computer space

Doet iet het wel via het voorkeurenpaneel Toegankelijkheid? Daar zit die optie onder namelijk.

Bijdrager
    Haike

Die zie ik daar nergens zitten, welke moet het zijn?

Bijdrager
    GoeieDag

Welk OS?

Systeemvoorkeuren>Toegankelijkheid>Zien/Beeldscherm>Keer kleuren om.

Bijdrager
    Haike

10.8 Hebbes! Dank je wel. Blijft over waarom het niet via het toetsenbord kan.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Dat kan wel via het toetsenbord, maar het zou kunnen dat die optie uitstaat. Je kunt dat eenvoudig controleren in de Systeemvoorkeuren → Toetsenbord → Toetscombinaties → Toegankelijkheid.

Bijdrager
    Haike

Dat was hem!! Dank je wel Jakko. Die optie stond dus inderdaad uit, en zit wel enigszins verstopt zeg.. (waarmee ik niet wil zeggen dat ik zo goed kan zoeken):angel:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.