3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Chester16

Scherm MBP op zwart bij installatie Mac OS X

Beste iedereen,

Ik ervaar een klein probleempje met mijn MacBook Pro 13 inch (2.26 GHz).
    Soms wordt vanuit het niets mijn scherm heel erg fel (het lijkt wel of het scherm even heel snel knippert). Dit gebeurt wanneer ik erop werk en ook als ik er niet mee bezig ben. Nu dacht ik dat misschien een geheel schone installatie van Mac OS X (Snow Leopard) het probleem zou kunnen verhelpen. Echter wanneer de computer opstart (nadat ik de DVD erin hebt gedaan) zie ik het grijze scherm met Apple logo, daarna valt het uit (helemaal zwart). De rest van de MacBook Pro doet het nog wel, want als ik het scherm tegen het licht zet, zie ik heel vaag het menu voor de taalkeuze. Dit is alleen op de plaats waar het Apple logo in het scherm zit.

Ervaren enkele van jullie dit probleem ook? Of kunnen jullie mij hierbij helpen?

Alvast bedankt:smile:

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik denk dat je backlight kapot is. Naar een AASP of een APR als je dat kan dus.
    Staat je helderheid (F1 en F2 toetsen) niet op laag? Zie je verschil als je het scherm beweegt?

Bijdrager
    Hansi2124

Ik had een soortgelijk probleem. Niet dat het op zwart ging, maar wel flikkerend. Is uiteindelijk verholpen doordat Apple het display had vervangen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.