10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

Scherm MacBook Pro schoonmaken

Hoe kan ik het scherm van mijn MBP schoon maken? Want spul zoals spiritus lijkt me niet echt verstandig eh:P

Bijdrager
    GetaMac

Zoek bij je lokale computerboer eens naar een LCD-scherm cleaner, is meestal een flesje vloeistof met een speciale doek erbij. Gebruik ik altijd voor het cleanen van mijn iMac Scherm.
    Werkt perfect!

Bijdrager
    ParadoX

vochtige brillen doekjes werken ook uitstekend:)

Bijdrager
    The JM
    ”ParadoX”

Das een goedkopere oplosing:) Bedankt.

Bijdrager
    tarun

Met een zachte zakdoek en eventueel een beetje (ahum) spuug.

Bijdrager
    strigoi

Gebruik zelf een iClean setje, te koop bij elke Reseller. Schoonmaakgoedje (2x spray) + speciaal niet statisch doekje. Werkt makkelijk / snel en veilig. Samen met mn zus gekocht voor onze grote schermen, kosten zijn 19E geloof ik.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik gebruik zelf altijd Glassex
    Nooit problemen mee gehad

Bijdrager
    Gates

vochtig doekje (bijv een theedoekje)… veeeel goedkoper dan al t bovenstaande.

Bijdrager
    G-Force
    ”Leopard”

Ik gebruik zelf altijd Glassex
    Nooit problemen mee gehad

Zou ik mee oppassen, dat spul vernaggelt langzaam aan de coating van je scherm.

Ik maak mijn LCD altijd schoon met een microvezel doek met een beetje water erop (niet nat, vochtig). Even navegen met een droge kant van het doekje, anders krijg je strepen.

Bijdrager
    Bor
    ”ParadoX”

Van de brillenboer kreeg ik te horen dat je je bril daarmee verziekt, is het met het scherm ook zo? (voor de geïnteresseerden: Ik heb nog 2 dozen staan. Iemand?)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.