8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    EmuuuH

Scherm MacBook Pro knippert

Sinds een paar weken doet mijn MacBook een beetje raar.
    Af en toe dan knippert het scherm even. Het is dan een fractie van een seconde zwart (uit) en dan weer gewoon.

Ik heb het idee dat het steeds vaker gebeurd. (paar keer per dag)

Zo lang het zo blijft hoe het nu is is het geen probleem voor mij, maar ik maak me toch een beetje zorgen.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Het is overigens alleen het scherm van mijn MacBook, het externe scherm knippert niet.

Bijdrager
    EmuuuH

Ik heb al wel het een en ander gevonden, maar dat was allemaal uit 2008 en 2009 zonder echte oplossing ofzo. Ik lees ook nergens of dit zo ‘stabiel’ gebleven is of dat het scherm er uiteindelijk helemaal mee stopt.

Bijdrager
    GastonM

Heb je nog garantie?

Bijdrager
    Hansi2124

Als je er nog garantie op hebt: terug naar je verkoper. Ook als de garantie “verlopen” is kan je ermee terug, want je mag van dit product verwachten dat het langer goed meegaat dat 1 jaar. Niet te lang mee wachten met aankaarten: daar wordt het niet beter van en je verspeelt hiermee je rechten.
    Ik denk dat het iets met het moederbord of het display te maken heeft. Mijn MBP had er zelf ook ooit last van:

Videokaart MBP 15" mid 2010

Bijdrager
    EmuuuH

Garantie is inmiddels verlopen, is een Macbook pro van begin 2009.

Bijdrager
    EmuuuH

@Hansi2124: Het lijkt trouwens niet echt op het probleem wat jij had. Hij doet het gewoon random een aantal keer op een dag.

Bijdrager
    jgmkoster

hier hetzelfde probleem, heb er alleen maar last van met gebruik van de 9400M. Dus het het probleem zal wel in die hoek zitten…

Bijdrager
    EmuuuH

Is er bekend of dit zo blijft of dat het na verloop van tijd steeds erger gaat worden?

Laten repareren lijkt me te duur voor een machine van drie jaar oud.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.