6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Robin Peek

Scherm MacBook Pro 15" Retina brand in

Hallo mede Apple liefhebbers,

Ik heb een MacBook Pro 15″ Retina aangeschaft op 3 augustus 2012 waar ik sinds de eerste dag met erg veel plezier, erg veel gebruik van maak. Helaas merk ik sinds enkele weken dat mijn scherm inbrand. Dit zie ik vooral op het dashboard. Wanneer ik hier voor in Safari bezig ben geweest zie ik bijvoorbeeld nog vaag de adresbalk, wanneer ik van het bureaublad kom zie ik bijvoorbeeld het dock en/of iconen nog.

Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en/of dat iemand enig idee heeft of Apple dit onder garantie zal repareren en hoe lang de reparatie ongeveer zal duren?

Ik begrijp dat wanneer ik, concrete, antwoorden op deze vragen wil ik ook naar de AppleStore in Amsterdam kan gaan maar ik zie de aankomende dagen/weken geen gelegenheid om richting Amsterdam te gaan.

Mocht iemand meer informatie hebben, dan hoor ik het graag!

Bijdrager
    Qapla

Het zou logisch zijn denk ik dat zoiets onder garantie valt.

Bijdrager
    Niels

Dit is een bekend probleem, dit is bij alle MBPr met een LG display. Misschien dat het je nu pas opvalt, maar waarschijnlijk is dit probleem als sinds het begin aanwezig.

Bijdrager
    TheBigZ
    Robin op 15 januari 2014

Mocht iemand meer informatie hebben, dan hoor ik het graag!

Zie http://support.apple.com/kb/HT5455?viewlocale=nl_NL

Bijdrager
    Robin Peek

Allereerst bedankt voor de reacties!

@ TheBigZ – Bedankt voor de informatie. Ik ga eens kijken of dit het probleem oplost.

Mocht dit niet zo zijn:

@ NielsDam – je geeft aan dat het een bekend probleem zou zijn. Weet jij ook hoe Apple hier mee om gaat? Valt dit inderdaad binnen de garantie?

Nogmaals bedankt!

Bijdrager
    Robin Peek

Aangezien ik nog steeds vaak last heb van bovenstaande problemen wil ik binnenkort toch eens naar een officiƫle Apple Store om te kijken wat hier aan gedaan kan worden.

Ik heb op internet gezien dat er inderdaad, destijds, problemen waren met LG schermen. Weet iemand waar ik kan vinden of ik een LG scherm in mijn MacBook Pro heb zitten? Ik heb het zo 1, 2, 3 niet kunnen vinden bij mijn systeemprofiel.

Bron 1
    Bron 2
    Bron 3

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.