7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    arie1

Scherm macbook air schoonmaken

Beste OMT’ers,

Wat is nou de beste manier om het scherm van je Macbook Air schoon te maken. Hier en daar zitten er wat vinger afdrukken op het scherm en je ziet een afdruk van het toetsenbord zeg maar. Ik heb ooit bij een vorige windows laptop zo’n speciale spray gebruikt maar dat is me totaal niet goed bevallen. Dus ik ben wel benieuwd hoe jullie dat doen!

Bijdrager
    RoyB

Licht vochtelijke doek over het scherm heen halen en daarna met een droge doek erlangs dan is hij weer schoon als je het niet te vaak doet kan het geen kwaad of je moet het proberen met het bijgeleverde Apple poetsdoekje

Bijdrager
    arie1

Ik heb geen poetsdoekje meegeleverd gekregen van Apple. Wat voor type doek raad je me aan te gebruiken? Vaatdoek, theedoek, keukenrol iets anders?

Bijdrager
    RoyB

Een vaatdoek gebruik ik altijd als ik het scherm van mijn MacBook pro schoon wil hebben

Bijdrager
    anna66

@Arie

Katoennen ondergoed gaat ook goed,
    truc is dat het zo zacht mogelijk moet zijn ivm krassen.

Bijdrager
    Kevin

Microvezeldoekje, en niet natmaken maar gewoon droog houden (anders krijg je lelijke strepen). Vingerafdrukken krijg je met gemak van het scherm en de afdruk van het toetsenbord moet ook geen probleem zijn om weg te krijgen.

Bijdrager
    fixar

nooit boenen, maar licht wrijven is het devies.

Als een vlekje hardnekkig is kun je even op die plek even wat condens uit je uitgeademde adem ‘aanbrengen’ en vervolgens weer verder wrijven met een schone, droge (microvezel)doek

Tot nu toe alle schermen nog zo helemaal schoon gekregen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.