4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Thympy

Scherm Ipad 2 strepen (edit)

Heb sinds half juni last dat het scherm van mijn Ipad 2 regelmatig stoort.
    Het gaat niet over het hele scherm, maar het is van een paar cm van de zijkant vandaan tot aan de onderkant van het scherm.

Hebben meer mensen dit meegemaakt met een Ipad en kunnen zij mij vertellen wat ik nu moet doen?

Bijdrager
    GrannySmith

Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal:

storen

“een geregelde gang van zaken, een toestand, bezigheden enz. op hinderlijke of ontijdige wijze onderbreken of verbreken”

Als je een apparaat hebt dat stoort dan betekent dat dat dat apparaat (he; drie keer het woord ‘dat’ achter elkaar!) een ongewenst effect heeft op een ander apparaat.

Wat je bedoelt is dat het scherm iets vertoond wat niet normaal is. Het beeld is verstoord zou nog kunnen.

Enfin. Ik denk niet dat er veel mensen met dit probleem zijn. En wat je moet doen? Ter reparatie aanbieden, zelf repareren of een nieuwe kopen.

Bijdrager
    Thympy

Ik heb de titel ff aangepast.
    Ik bedoel dat ik eigenlijk last heb van een streep die door mn scherm loopt en daardoor stoort het scherm

Ik heb contact gezogd met apple zij zeiden dat ik een apple care kon nemen (garantie vervallen), maar ze zeiden ook dat ik iets met de verzekering kon regelen via inboedel.

Iemand die mij hier verder mee kan helpen/meer verstand van heeft?

Bijdrager
    Thympy

Jammer dat niemand mij kan helpen, ik ga wel met mijn vraag naar tweakers of iculture.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.