5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    homedoc

Scherm iMac donker na automatisch uit- en weer inschakelen

Ik heb bij voorkeuren-energiebeheer ingeschakeld dat het systeem automatisch uitschakeld.
    Het valt met daarbij op dat het beeldscherm bij opstarten telkens donker staat ingesteld.
    Wie kan mij vertellen waar dat aan ligt? Het scherm heb ik gecalibreerd voor gebruik met Photoshop elements 2,0.

ImacG4 1,25GHz 768MB SDRAM Mac OS X 10.3.9

Bijdrager
    yougina

Ik weet niet of het op die flatscreens ook zo is maar op mijn iMac g3 moet het scherm altijd een poosje warm worden maar daarna is alles ook normaal

Bijdrager
    Nikita

Helemaal uit of in sluimerstand? Ik zet ‘m altijd in sluimer als ik ‘m uitzet (iMac G3) want om de een of andere reden geeft ‘ie een irritant-hoge pieptoon als ‘ie helemaal uit staat, iets wat ‘ie niet doet als ‘ie in sluimer staat.
    Maar goed, als ‘ie dus uit sluimer komt, doet bij mij het beeldscherm het gelijk prima. Maar als ‘ie helemaal uit staat, klopt bovenstaand idd. Zelfde verhaal bij TV’s e.d.

Bijdrager
    vogel

Het scherm van mijn iBook is altijd wat donker na het wakker worden. Dit is ook heel ongelijkmatig, maar het trekt binnen vijf minuten weg.

Bijdrager
    yougina

Helemaal uit of in sluimerstand?

Ik heb het ook als ie uit de slaapstand komt maar dan is het veel korter dan 5 minuten

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.