11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    JohnHenry

Scherm gebarsten iPhone 4

Beste OMT’ers.

Helaas is het scherm van mn iphone gebarsten na een val.

Repareren kost zon ongeveer 100€ zie ik na was onderzoek.
    Probleem is dat ze alles gaan vervangen dus LCD + touch gebeuren en glas.

Nu heb ik hier een paar vragen over:

– Is het mogelijk om alleen het glas te laten vervangen ?

– Als ik de hele boel ga laten vervangen, moet ik dan nog ergens op letten ?
    dat het origineel Apple spul is ? Als dat niet zo is, kan het dan ook net zo goed zijn ? moet natuurlijk wel retina zijn obv…

Bijdrager

Waar heb je hem gekocht?
    Ik heb de mijne laten repareren en toen bleek er geen origineel spul opgezet te zijn, je kon ineens pixels zien op het retina display. Zorg dus dat je het doet bij een erkende winkel, zoals T-Mobile, kost 260 euro, maar dan weet je zeker dat het goed is.

Bijdrager
    JohnHenry

damm ja had hem gekocht phoneshop.nl
    zit liever niet lang zonder phone, had gehoopt hem in 1 dag te kunnen laten repareren.

Maar als ze geen origineel spul inzetten, en ook nog is slecht heb ik er niks aan.
    En het LCD hoeft niet vervangen te worden enkel het glas, maar dat gaat moeilijk lees ik….

Bijdrager

Ik heb hem daar niet laten repareren, maar ik zat in dezelfde situatie, en heb er echt spijt van gehad.
    100 euro klinkt bijna te mooi om waar te zijn..

Bijdrager
    JohnHenry
    Bijdrager

http://www.iphone-defect.nl/gastenboek.php

Er zijn wel veel mensen tevreden. Misschien moet je dat even een beetje doorlezen.

Bijdrager
    jgmkoster

Heb het zelf ook gehad en heb een prima scherm besteld uit china via ebay, altijd een gokje natuurlijk, maar voor 60 dollar was ik klaar.

Bijdrager
    JohnHenry

Oke maar wat is de kwaliteit van zon chinees scherm dan ?
    Gewoon retina neem ik aan ? maar ook zelfde kwaliteit ?

Bijdrager
    jgmkoster

Ik heb nog geen verschil kunnen ontdekken in het scherm, het enige wat “loos” was aan mijn scherm was dat het smalle rubberen randje rond het scherm aan 1 kant er niet helemaal strak tegen aan zit.

En ik heb gewoon een glazen scherm, ik heb ook wel 3g’s in m’n handen gehad die voor 20 euro een nieuw scherm erin hadden maar dit was een plastic variant, werkt prima maar voelt minder prettig aan.

Bijdrager
    wmaat

De mijne is vorige week vervangen bij de belturk op de hoek. Kosten: 100 euro! Werkt prima, geen verschil.

Bijdrager
    applediver

ik zou eens kijken bij dealextreme of focalprice, dat zijn van die chinese interwinkels en van die onderdelen ben ik zelf wel tevreden van, als je een beetje handig bent en video van ifixit bekijkt kan je zelf de glasplaat vervangen en ben je misschien maximum 20euro kwijt;)

(ik zou wel bij focalprice bestellen zij leveren het snelste en beide geen verzendkosten)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.