8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr.Mark

Schem MBP helemaal vern*** na installatie Bootcamp

ik heb afgelopen weekend Bootcamp weten te installen en met succes Windows weten te installeren. Nou heb ik ook verschillende PC games op mijn mac staan die ik van Mac OSX naar de tweede partitie heb gekopieerd.
    Nou wilde ik vanmorgen windows weer opstarten en toen waren in een keer alle kleuren verdraaid. net of ik op een 32 kleuren monitor zit te werken. toen ik opnieuw opstartte in Mac OSX was daar hetzelfde probleem.

Nu heb ik ondertussen de tweede partitie verwijderd en al een keer Archiveer en Installeer gedaan, maar niks heeft geholpen.
    Nou is mijn vermoeden dat het een driver probleem betreft, maar ik weet het niet zeker. Ik zou het graag willen weten als iemand een oplossing heeft.

Bijdrager
    KarelWillem

Misschien een hele domme opmerking hoor.
    Maar heb je al eens in systeemvoorkeuren onder ‘Beeldschermen’ gekeken?

Bijdrager
    Bouma

Klinkt mij in de oren als een toevalligheid, omdat je in mac os het zelfde probleem nu hebt.

Lijkt me niet dat de drivers instellingen maken op de videokaart die onthouden worden.

Lijkt mij meer een hardware storing.

Bijdrager
    Oppie

Dan zou ik eerder eens kijken in Systeemvoorkeuren>Universele toegang>Zien>Beeldscherm en de mogelijke instellingen daar langslopen…

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”Oppie”

Dan zou ik eerder eens kijken in Systeemvoorkeuren>Universele toegang>Zien>Beeldscherm en de mogelijke instellingen daar langslopen…

die had ik inderdaad allemaal langsgelopen. maar geen van allen leken te helpen. het was dus wel degelijk een hardware fout.

Ik had op een ander forum de oplossing gevonden en alles werkt nu gewoon weer prima.
    Gewoon even PRAM resetten en het werkte weer heerlijk:D

Bijdrager
    Arno
    ”Mr.Mark”

Je bent tevreden met wat je hebt ( ) tot je iets beters kunt krijgen ( ).

Tja, je hebt het zelf al gezegd … :wink:

Bijdrager
    Turbanus

De zoveelste die zijn bootrampzooi in het OS dumpt…… Graag even nadenken in het vervolg s.v.p. Het OS is zuiver voor macosx en niet voor rommel.

Bijdrager
    noxius
    ”Turbanus”

De zoveelste die zijn bootrampzooi in het OS dumpt…… Graag even nadenken in het vervolg s.v.p. Het OS is zuiver voor macosx en niet voor rommel.

Nog even wachten tot Leopard uit is….

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.