6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MDW

Schakelaar belsignaal

Ik gebruik een iPhone XS.

Het komt regelmatig voor dat ik een oproep mis omdat de schakelaar voor het aan/uit-zetten van het belsignaal op uit staat.

Ik laat deze schakelaar altijd op “Aan” staan, maar door de iPhone b.v. in mijn broekzak te steken komt het regelmatig voor dat die schakelaar in de “Uit”-stand terecht komt.

Kan ik deze schakelaar softwarematig uitschakelen?

Bijdrager
    KarelWillem

MDW op 14 april 2020 om 23:20
    ….Kan ik deze schakelaar softwarematig uitschakelen?

Het is Apple, geen Android (ik kan het b.t.w. op mijn Oneplus ook niet .;) ).

Nee, daar kan je softwarematig niets aan doen.

Bijdrager
    FFH

Je zou eventueel trillen bij geluid uit aan kunnen zetten mocht dat nog niet het geval zijn.

Moderator
    Night

Stukje plakband er overheen plakken of een hoesje gebruiken. 🙂

Laat je de schakelaar altijd op ‘aan’ staan, dan kan je ook overwegen een klein beetje siliconenkit in het randje langs het schuifje te spuiten. Dat voorkomt dat het schuifje onbedoeld van stand veranderd en je kan het (indien nodig) relatief gemakkelijk weer verwijderen zonder je iPhone te beschadigen.

Bijdrager
    MDW

Tja, ik heb een hoesje, maar dat maakt de iPhone meteen een stuk groter en dus onhandig om op zak te steken. Daar gebruik ik nu ook een stukje plakband, maar een software oplossing zou volgens mij toch eleganter zijn.
    Dat zou in feite ook de mogelijkheid kunnen bieden om aan die knop een andere functie toe te wijzen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.