One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » ScetchBook Pro werkt niet onder IOS 11

ScetchBook Pro werkt niet onder IOS 11

Profielfoto van Geedee

Geedee op 21 september 2017 #

ScetchBook Pro moet worden bijgewerkt zegt de iPad sinds ios 11. De app opent dus niet meer. Maar in die app zitten al mijn belangrijke schetsen en tekeningen. Op de support site word ik niks slimmer. Hoe geraak ik aan mijn tekeningen? Dit is erg belangrijk voor mij. Alvast bedankt voor de hulp.

Profielfoto van Pete.Z

Pete.Z [moderator] op 21 september 2017 #

Contact opnemen met de ontwikkelaar en vragen of de app nog een update krijgt,andere manier zal er niet zijn.
En altijd van te voren controleren bij OS updates of je belangrijke apps/programmas nog werken daarna….

Profielfoto van NielsDam

NielsDam op 21 september 2017 #

Je kunt nog steeds downgraden naar iOS10.

Ik hoop dan wel voor je dat je de app een backup hebt laten maken naar iCloud of nog een recente back-up hebt van je iPad onder iOS10. Om te downgraden moet je namelijk je device herstellen via DFU modus en daarbij wordt je gehele apparaat gewist.

Maak voor de zekerheid ook nog een nieuwe back-up van je iPad met iOS11, mocht je bij het downgraden gegevens kwijtraken kun je altijd weer updaten en weer terug naar deze back-up.

Profielfoto van Geedee

Geedee op 21 september 2017 #

Dnak je wel. Ik heb net de ontwikkelaar gecontacteerd. Hoop dat hij reageert.

Over dit topic

Gestart op 21 september 2017 door Geedee

Laatste reactie door Geedee

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?