5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    chonazz

Scansoftware

Beste mensen,

Ik heb een snapscan 1212, oud beestje, maar normaal zou ie het nog moeten doen.
    Nu, ik heb m al heel lang niet meer gebruikt en in tussentijd stond ie op m’n vader z’n werk.
    M”n zusje heeftm nu echter nodig voor school. Ik heb Scanwise geinstalleerd, maar deze geeft aan dat er iets mis is met de scanner en dat ik het log bestand moet bekijken… ik zou niet weten waar ik dat moet zoeken…
    En ik denk niet dat ik hiermee het probleem ga kunnen verhelpen,
    Is er iemand die nog andere gratis scansoft kent? die zou moeten werken met deze scanner?
    Het is gewoon om foto’s in te scannen….

Groeten
    jonas

Bijdrager
    tiny

Als je met Panther werkt, zijn er, bij mijn weten, geen drivers voor. Wel kan je misschien met VueScan de boel aan de praat krijgen. Kijk maar bij hun supported scanners. Daar staat dat het de 1212U wel ondersteunt. Dus misschien heb je mazzel.

Bijdrager
    Yosemite

Ik heb hier zo’n transparant blauwe Snapscan 1212u staan en deze werkt prima met Scanwise X onder 10.3.8.

Bijdrager
    chonazz

Ja, hier heeft hij ook altijd goed gewerkt onder osx…
    Maar nu geeft scanwise een hardware fout aan… terwijl er met de hardware helemaal niets mis is…?
    Ik ga vuescan maar even proberen..;
    Thnx

Bijdrager
    sally

Scanwise quiten
    Even de stekker (stroom) deruit trekken..
    Stekker der weer in
    Scanwise opstarten en oh wonder hij doet het weer…
    Een enkele keer heb ik de voorkeuren van scanwise moeten weggooien of hem opnieuw moeten installeren.
    Vuescan geeft vergelijkbare problemen; dus daar schiet je niet veel mee op

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.