2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Igor

Scanner?! – app voor scanner in macosx?

Ik heb sinds kort een canon scanner. Alleen de enige manier dat hij kan scannen is vanuit Classic. Weet niet iemand een programmatje die de scanner pakt vanuit macosx. Ik heb VueScan al geprobeert maar die pakt deze scanner niet. Heeft iemand een oplossing?

Bijdrager
    JeePee

Weet Canon zelf iets? Ik zou het n.l. niet weten. Ik zie ook niets bij VersionTracker. Misschien kun je een vraag stellen aan Hamrick, die Vuescan maakt en regelmatig update. Er staan overigens wel wat Canonscanners in het lijstje van ondersteunde scanners, maar die van jou zit er niet bij? Omdat hij nog zo nieuw is misschien? Wellicht dat hij bij een volgende update wel ondersteund wordt.

Ik zelf baal nogal van de ondersteuning van scanners onder X. Ik heb een Epson van een half jaar oud, maar ondersteuning, ho maar. Alleen met Vuescan, maar ik vind het belachelijk dat ik voor een half jaar oude scanner een speciaal programmaatje moet kopen, omdat ik het anders niet kan gebruiken onder X, maar ja…… we zijn als Mac-gebruikers inmiddels wel wat gewend, toch?! ???

Succes,

JeePee

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.