5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dikketienes

Scandyna V Dock met iPhone

Hey,

Ik heb de V Dock van Scandyna. Maar nu is het heel verevelend dat mn iphone 3G niet oplaat.
    Zoals al eerder werdt vermeld. Ook werkt het video gedeelte helemaal niet met de V Dock.

Weet iemand misschien een ander dock of andere oplossing, die bij mijn MicroPod SE speakers werkt.
    Want dit is heel vervelend.

http://podspeakers.net.dynamicweb.dk/Products/The_v_dock.aspx

Groeten Dick

Bijdrager
    macses

ik heb de micropod se speakers ook( 1 actieve en een passieve) en wou toen ook de V dock erbij kopen. helaas was deze toen uitverkocht. Ik heb nu een universal dock van apple aangesloten op deze speakers en het werkt perfect

Bijdrager
    dikketienes

Maar wat voor versterker heb je er dan tussen hangen?

Groeten Dick

Bijdrager
    macses

de actieve micropod SE heeft zel een versterker aan boord. Ik denk dat jij 2 passieve micropods hebt (de blauwe lampjes onder de speakers branden daarbij niet). dan heb je natuurlijk wel een versterker nodig en bij jou zit die in de V Dock. Dus dan is die universal dock van apple niet de oplossing aangezien die geen versterker aan boord heeft.
    dit is mijn bureau

de linkse speaker is de actieve (lampje onder de speaker brandt), de rechtse de passieve (ik denk dat jij er zo 2 hebt)

Bijdrager
    detee61

Helaas is er geen mogelijkheid om de V Dock aan een versterker te koppelen. Ik heb uiteindelijk de micropods aan een oude Denon (stereo)versterker gehangen en mijn MBP daarop aangesloten. Het geluid is prachtig, maar nu zit ik met een werkeloze V-Dock (iemand interesse?? :) )

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.