7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Highlander

StarCraft II en MacBook Pro

Hallo,

Ik zit hier met een MACBOOKPRO (1 jaar oud) en als ik starcraft 2 heb geinstalleerd staan alle seetings op LOW. Is dit normaal want ik had toch dacht ik 2 videokaarten in die macbook zitten?

Moet ik die op één of andere manier inschakelen?

Dank

Bijdrager
    Lexis

Systeemvoorkeuren -> Energiestand -> Betere prestaties.

Uitloggen, inloggen.

Moderator
    Strifer

volgens mij zijn er ook wat probleempjes met de code van SCII en de optimalisatie voor Mac OS X. met een update van SCII zou dat eventueel verholpen kunnen worden. Maar goed, dat is nog even wachten dus.

Bijdrager
    Ostinato

Alles op low lijkt mij niet in orde. Ik heb een iMac van meer dan 2 jaar oud en ik kan SCII draaien met medium settings. Moet wel zeggen dat de single player campaign te zwaar is voor die settings, maar online werkt prima.

Bijdrager
    Ree

ongetwijfeld is dit gerelateerd aan dit probleem.

@ostinato
    Highlander heeft een Macbook Pro, geen iMac. Dat is nogal een groot verschil.
    iMacs hebben doorgaans een ATI videokaart, MBPs hebben vrijwel altijd een nVidia (wellicht in de toekomst niet meer….)
    De problemen met Graphics sinds 10.6.4 zijn nVidia problemen, dus zeer waarschijnlijk dat jij daarom het probleem niet hebt.

Bijdrager
    Ostinato

Ah ok dat wist ik niet. Bedankt.

Bijdrager
    Stampert

Ik zou eens een kijkje nemen in topic staat exact in bescheven wat de beste instellingen zijn voor jou mac overigens kan je hier nog wat mee spelen natuurlijk

Heeft mij iig wel wat geholpen op mijn MBP die denk ik van vorig jaar september is.. Maar alles op ultra zal je hem niet krijgen:P

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.