5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    INCTRL

Saturn kortingen vanaf vandaag 15 euro/ 100 euro

Hallo mensen,

Vanaf vandaag gaat de 15 euro korting per 100 euro weer van start bij de Saturn keten.
    Nu moet ik nog een iMac hebben maar ik twijfel rot om nu nog een iMac te kopen aangezien er binnen nu en 2 maanden toch wel een refresh moet gaan uitkomen.

Gezien de release geschiedenis wil ik jullie eens vragen. Toen in mei 2011 de nwe iMacs werden gepresenteerd door Steve ..hoelang duurde het toen voordat je deze in NL in de winkel kon halen? Gaat dit dan ook sneller via de webstore van Apple?

Bijdrager
    Chorro

De tijd tussen introductie en het daadwerkelijk kunnen kopen is nihil. Vaak binnen een week, maar dat geeft alsnog geen zekerheid of dat deze keer ook gaat gebeuren.

De huidige iMac’s is niets mis mee, dus als ik jou was zou ik gaan twijfelen of ’t het wachten waard is. Ze worden namelijk naar verwachting tussen mei en juli gerefreshed. Dat duurt nog best wel een tijdje.

Bijdrager
    INCTRL

De tijd tussen introductie en het daadwerkelijk kunnen kopen is nihil. Vaak binnen een week, maar dat geeft alsnog geen zekerheid of dat deze keer ook gaat gebeuren.

Oke thanks, dus niet zoals vaak bij de release van de iPhones waar je dan vervolgens maand(en) op moet wachten voordat je hem kan kopen?

Tja qua releasedatum wordt weer een oneindige discussie. :sarcastic: Kan ook zomaar in April gaan gebeuren.

Bijdrager
    Maverick9898

Soms worden de iMacs twee keer per jaar verversd, soms een keer. Dat er weer een nieuwe aan zit te komen is duidelijk, maar wanneer is de vraag!

Bijdrager
    FreBo

Het doet de ronde tegen eind mei.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.